Weet iemand of de auto's van 2026 al op de weg zijn en of iemand ze heeft beoordeeld om te zien hoeveel beter het nieuwe infotainmentsysteem is? Vooral iemand die is geüpgraded vanaf een vorig jaar!
Nou, Polestar/Volvo zegt dat het 10 keer krachtiger is, dus ik zou verbaasd zijn als iemand zou zeggen dat het geen significante verbetering is.Weet iemand of de auto's van 2026 al op de weg zijn en of iemand ze heeft beoordeeld om te zien hoeveel beter het nieuwe infotainmentsysteem is? Vooral iemand die is geüpgraded van een vorig jaar!
Bewerking: Ik heb er een gevonden op Reddit, maar hij praat niet veel over het infotainmentsysteem, behalve dat het bugvrij is.
\nMens, ik wou echt dat ze dat beschikbaar zouden maken als een retrofit-upgrade zoals Tesla deed met de MCU in de Model S...\nWel, Polestar/Volvo zegt dat het 10 keer krachtiger is, dus ik zou verbaasd zijn als iemand zou zeggen dat het geen significante upgrade is.\n
Nou, afgaande op het feit dat we nog steeds geen campmodus hebben, zou ik zeggen, tenzij ze besluiten het te doen, maken onze stemmen geen verschil. (tal van berichten over retrofit upgradeverzoeken zijn er trouwens al in te vinden)Word lid van de officiële Polestar Facebookgroep en blijf erom vragen! Ze modereren de groep en misschien als genoeg leden vragen...
We zouden het kunnen wensen! Als ze dat zouden doen, zou ik mijn lease afkopenIk voorspel dat Polestar de MCU-upgrade zal retrofitten naar oudere voertuigen als onderdeel van een daadwerkelijke terugroepactie voor achteruitrijcamera's (in tegenstelling tot software-updates die het erger maken).
Ik doe hetzelfde met onze Bolt als ik kan, en spaar de P2 voor lange reizen die echt kilometers toevoegen.Ik rijd een paar dagen per week met mijn motor naar mijn werk om de kilometers bij te houden.
Ik lease al eeuwen en ben niet van plan te stoppen, dus ik weet niet wat ik ga doen nadat mijn, nu tweede, P2-lease is afgelopen. Maar vertel me meer over hoe je dit hebt aangepast. Daar ben ik niet bekend mee.Ik heb mijn leasecontract laten aanpassen zodat er 15.000 mijl per jaar is toegestaan.
Ik ga wachten en kijken wat de leaseopties zijn voor nieuwe auto's over een jaar als mijn lease afloopt. Als het einde van de belastingkredieten in combinatie met tarieven nieuwe auto's veel duurder heeft gemaakt, kan het voor mij ook zinvol zijn om mijn lease af te kopen... en als de prijzen niet zijn gestegen, zal ik iets nieuws leasen!Ik doe hetzelfde als ik onze Bolt rijd, en spaar de P2 voor lange reizen die echt kilometers toevoegen.
Ik heb altijd geleased en ben niet van plan te stoppen, dus ik weet niet wat ik ga doen nadat mijn, nu tweede, P2-lease is afgelopen. Maar vertel me meer over hoe je dit hebt aangepast. Daar ben ik niet bekend mee.