Polestar Forum banner

Pieptoon gaat niet weg

875 views 9 replies 5 participants last post by  Giove  
#1 ·
Gisteren een pieptoon gehad die niet uitgaat.
Heb een reset en hmi gedaan en de lange druk op de ontdooiknop gereset.
Piept als de auto op slot zit en als ik rijd.
Iemand enig idee wat het is?
Kan geen link naar video uploaden omdat het mijn eerste bericht is en er een spamfilter is. Zal het in een reactie proberen

#5 ·
De mijne doet dat wel, maar heel, heel zachtjes (ik kan het horen, maar mijn vrouw niet) - het klinkt alsof het ergens in de buurt van de B- of C-stijlen aan de linkerkant zit... Het is echter niet constant bij mij, maar het is er vaker dan niet. Ik kan het echter niet van buitenaf horen, alleen in de auto.

#6 ·
De enige piep die ik zo heb gehoord, is wanneer de achterklep niet wil sluiten/openen omdat er iets in de weg zit. Houdt u uw sleutelhanger in uw zak en drukt er iets op de knop om de achterklep te openen?

#8 ·
Nog nooit eerder die hoge pieptoon gehoord. Enige accessoires van derden in uw auto? Heeft iemand een Apple Tag onder uw stoel verstopt?
Alleen autostoelen geïnstalleerd
De vrouw heeft het vandaag laten verdwijnen. De autostoel verplaatst en aan de knoppen van de achterruit zitten friemelen. Geen idee wat het veroorzaakt en of het terugkomt 🤷

#10 ·
Ja, ik kan het hier door de deur horen als de auto uit en op slot is
Nog nooit eerder die hoge toon gehoord. Enige accessoires van derden in uw auto? Heeft iemand een Apple Tag onder uw stoel verstopt?
ja, mijn exacte gedachte.
Het lijkt iets te zijn dat niet van "de auto" komt.
En als je dat zelfs met de auto uit hoort, is het nog verdachter.
Kunt u preciezer traceren waar het vandaan komt?