Polestar Forum banner

1 - 20 of 38 Posts

·
Registered
Thunder ⚡ | Non-PP | 20" | Towbar | Damn good looking driver
57 Posts
Discussion Starter · #1 ·
Hoe is jullie gevoel over het rijden met de P*2?! Hier bevalt het me enorm. Grote stap van een V40 T3.... Gewend aan een enorme turbo lag van de T3 naar dit! Heerlijk, altijd torque. Wat een opluchting. Savond's laad ik aan mijn thuislader van 11kw (Evbox Elvi) en ramt hij hem in de nacht helemaal vol! Zeer fijn.

2970

·
Registered
Snow, Charcoal, non-PP
25 Posts
Congratulations. It looks really shiny.

I am still enjoying every moment :cool: with my Polestar 2.

·
Premium Member
3,144 Posts
Hoe is jullie gevoel over het rijden met de P*2?! Hier bevalt het me enorm. Grote stap van een V40 T3.... Gewend aan een enorme turbo lag van de T3 naar dit! Heerlijk, altijd torque. Wat een opluchting. Savond's laad ik aan mijn thuislader van 11kw (Evbox Elvi) en ramt hij hem in de nacht helemaal vol! Zeer fijn.

View attachment 2970
I've also really been enjoying the complete lack of any lag when accelerating. 'Love the way this car accelerates.

• Like
Reactions: Haywire

·
Registered
P2 2021, Void, Charcoal, no PP, 19 inch
154 Posts
Ik heb de auto sinds donderdag op de oprit staan en ben ook erg tevreden tot nu toe. De fluisterstille start bij het wegrijden, de accelleratie wanneer je dat wil, interieur veel mooier dan een Tesla, etc. Heb ook net als alle anderen niet continu 4g maar meestal komt hij vanzelf weer. Heb ook de incar handleiding op het scherm weer zichtbaar gekregen dus al met al (nog) geen gekke dingen. Mijn Zappi thuislader werkt ook prima.
2990

·
Registered
453 Posts

View attachment 2970
Proficiat ! Zie ik dat correct en heb jij geen PP wielen met 4 spaken, maar toch de gele brembo remmen ? Hoe heb je dat gedaan gekregen ? Komt de performance versie niet alleen met de andere 4 spaak versie van de wielen ?

·
Registered
57 Posts
Discussion Starter · #6 ·
Proficiat ! Zie ik dat correct en heb jij geen PP wielen met 4 spaken, maar toch de gele brembo remmen ? Hoe heb je dat gedaan gekregen ? Komt de performance versie niet alleen met de andere 4 spaak versie van de wielen ?
Nee, dit zijn de 20'' optie velgen. Ik heb geen PP. De kleur komt denk ik van het beetje roest op de remschijven. Hij had een aantal dagen thuis gestaan ivm de lock down. De remklauwen zijn gewoon standaard grijs :).

·
Registered
1 Posts
3106

Ik ben sinds 14-12 een blije P2 rijder. Voor het eerst elektrisch en het bevalt mij eigenlijk goed. Het is even wennen dat je anders moet gaan denken/plannen. Ik was benieuwd of jullie ook problemen (kleine) hebben met je telefoon draadloos opladen iPhone 12pro en dat je elke keer de radio handmatig moet aanzetten. Ik ben ook benieuwd of iemand weet wanneer de app uit komt waardoor je geen sleutel nodig meer hebt.

·
Registered
154 Posts
Mijn Iphone 12 ProMax laadt ook niet draadloos in de auto. Een bekend probleem dat hopelijk na volgende iOs update opgelost is.
Heb geprobeerd een google assistent routine re laten werken die ook automatisch muziek start maar google gaf te kennen dat het apparaat niet geschikt was voor routines. Dus idd even op een knop duwen om muziek aan te zetten
Vandaag voor het eerst volledig continue 4G gehad dus dat probleem lijkt nu gefixt

·
Registered
57 Posts
Discussion Starter · #11 ·
Hoe zit het eigenlijk met jullie updates? Ik zit nogsteeds op de oktober update. Mijn auto was later geleverd omdat ze recall werk uit moesten voeren maar ook een update moesten doen om OTA updates mogelijk te maken. Ik krijg in de wandelgangen mee dat er al 2 nieuwere updates zijn.

·
Registered
154 Posts
Mijn Polestar is 7 januari geleverd met alle updates tot dat moment en heeft de november update. Er schijnt eind januari een nieuwe update OTA te komen. Het zou kunnen dat mijn auto extra updates heeft gekregen die je niet terugziet als aparte updateversie op je scherm. Dat weet ik niet.

·
Registered
154 Posts
Dutch Pride
Yesterday ‘sightseeing tour’ in Groene Hart. 19.2 kWh on 116 km is not bad (around 7 degrees)
4250
4251
4252

·
Registered
Snow, Charcoal, non-PP
25 Posts
Nice pictures! :)And also a nice average. My average is of 28.5 and dropping as the weather is getting warm. I drove zo far almost 6000 km now with an average speed of around 42 km/h. This is an evidence of what short trips during the winter period do.

·
Registered
57 Posts
Discussion Starter · #15 ·
Im very interested how you manage to get these low numbers with so many HP/Kw available beneath your right feet haha! Yesterday I made a trip from 's-Hertogenbosch to Noordwijk and back and still had 7% battery. The trip was 116 km so that is 232 km of range in a full battery. So I think I can manage to get 250 km on a single charge. But this was with a lot of luggage in the car (estemated luggage around 400kg.

·
Registered
magnesium/slate/19"/tow/18xxx
119 Posts
Anyone interested in extending the region to Benelux or The Low Countries? The latter will give this thread the lowest mpg postings on the entire forum ;-)

·
Registered
154 Posts
No problem for me. Do you think there will be enough LC-specific things to mention/discuss here?

• Like
Reactions: sandervd

·
Registered
44 Posts
Heey?! Ik wist niet dat er ook een Nederlands stukje op dit forum was. Op Tweakers wordt de boel overgenomen door Volvo rijders 😂

(We mogen hier toch gewoon Nederlands praten?)

·
Registered
154 Posts
You are right. The Dutch Tweakerforum is annoying because of the combination with the P8. Writing Dutch here was okay for me but there were some negative reactions on using other language than English

1 - 20 of 38 Posts