Polestar Forum banner
21 - 40 of 1,077 Posts
Zie bijlage
Ik heb precies dat gekregen, behalve leer in houtskool in plaats van microtech - en natuurlijk US Spec LHD vs RHD.
Ik hoop dat je de jouwe snel krijgt en dat de mijne snel daarna komt!

Je zou dit niet kunnen verzinnen, toch? Plotseling is de app geüpdatet naar "verzending" en de levering "eind september". Misschien had ik wel gelijk over de speedboot! :LOL:
Het moet een van die nieuwe vrachtcatamarans zijn! Mijn specificatie is vergelijkbaar met die van jou, en staat nog steeds op productie voor levering in oktober...

Ik zou de haven in de gaten houden als ik jou was. Het zou jammer zijn als iemand je VIN zou afvijlen en vervangen door de mijne 😁

Het moet een van die nieuwe vrachtcatamarans zijn! Mijn specificatie is vergelijkbaar met die van jou, staat nog steeds als in productie voor levering in oktober...

Ik zou de haven in de gaten houden als ik jou was. Het zou jammer zijn als iemand je VIN eraf vijlde en deze door de mijne verving 😁
Welke rederij/haven moet ik in de gaten houden? Ik herinner me dat toen ik in '17 op mijn eerste Tesla wachtte, een aantal van ons webcam-beelden deelden van de Maersk containerschepen die Zeebrugge binnenkwamen. Het was allemaal erg puberaal.

Welke rederij/haven moet ik in de gaten houden? Ik herinner me dat toen ik in '17 op mijn eerste Tesla wachtte, een aantal van ons webcam-beelden deelden van de Maersk containerschepen die Zeebrugge binnenkwamen. Het was allemaal erg puberaal.
Weet niet zeker. Ik denk dat het belangrijkste distributiepunt voor het VK Upper Heyford in Oxfordshire is. Handig dicht bij mij.

Leveringen in het VK gaan naar Portbury (Bristol). Ik weet niet zeker vanuit welke Chinese haven de 4's vertrekken. Voor de 2's gebruiken ze meestal de rederijen Wilhelm Wallenius of MOL. Moeilijk te volgen als WW en je de vertrekhaven niet weet, voor MOL kun je zoeken op VIN-nummer hier.

Als uw auto door hen wordt verzonden, wordt u verteld welk schip en welke route het heeft.

Mijn bestelling is nu veranderd van 'verzending' naar 'transport' en de geschatte levering is nu 'begin augustus' (voorheen stond er eind augustus). Helaas loopt mijn huidige leasecontract pas op 23 september af - wel een fijn probleem!
Ik heb net "transport" in mijn orderstatus zien verschijnen. Wauw!

Ik kan mijn rijbewijs nog steeds niet uploaden omdat de webportal kapot is. Maar het lijkt erop dat ze het handmatig hebben toegevoegd nadat ik het naar hen had gemaild.

Image
Wauw! Als deze verzendnota op basis van mijn VIN correct is, dan is mijn PS4 al in het VK! Iemand zin in een PS4-meetup in augustus 2024?!?! Woo!

View attachment 30374

Wauw! Als deze verzendnota op basis van mijn VIN correct is, dan is mijn PS4 al in het Verenigd Koninkrijk!

Iemand zin in een PS4-meetup in augustus 2024?!?! Woo!
MOL VIN-zoekopdracht toont aan dat de mijne op deze boot zat en op 18 juli in Bristol aankwam. De orderstatus moet zijn veranderd van 'Verzending' naar 'Transport' toen deze aan de kade aankwam.

Leveringen in het VK gaan naar Portbury (Bristol). Ik weet niet zeker vanuit welke Chinese haven de 4's zullen vertrekken. Voor de 2's gebruiken ze meestal Wilhelm Wallenius of MOL rederijen. Moeilijk te volgen als WW en je de vertrekhaven niet weet, voor MOL kun je zoeken op VIN-nummer hier.

Als uw auto door hen wordt verscheept, wordt u verteld welk schip en de route.
@poundsnpence Die info is fantastisch, je wint vandaag zeker het internet :D. Mijn auto staat op de Marvelous Ace en komt op 30 augustus aan in Bristol. Hoe de klantenservice van Polestar me gisteren kon adviseren dat de auto pas in november werd verwacht, weet ik niet :rolleyes:

Sooo... Mijn P2 rolde op 14 mei van de boot in Bristol. Werd op 8 juli aan mij overhandigd, dus die tijdschaal is niet enorm onrealistisch.

Ik heb de trekhaak op de mijne besteld, wat wat vertraging oplevert omdat ze na aankomst worden gemonteerd, maar ik zou rekening houden met medio oktober op zijn vroegst als hij volgens schema aankomt (de mijne was bijna een week te laat in Bristol vanwege de lange route om Afrika om het Suezkanaal, de Israël/Palestina-oorlogszone, te vermijden).

MOL VIN-zoekopdracht toont aan dat de mijne op deze boot zat en op 18 juli in Bristol aankwam. De orderstatus moet zijn veranderd van 'Verzending' naar 'Transport' toen deze aan de kade aankwam.
Waar vind je je VIN of wanneer wordt deze toegewezen? Ik heb een bestelnummer, de status is verzending, geschatte leverdatum eind september!

Benieuwd naar de volgnummers (einde van het VIN) die ze tot nu toe hebben. Hier in Zweden zijn er zo'n 11 pagina's met voorgeconfigureerde auto's en degene met de snelste levering staat er al weken zonder besteld te worden...

De binnenbreedte van de container is volgens internet 237 cm en de P4 is maar liefst 214 cm breed. Dit laat slechts 11,5 cm aan elke kant over. Gelukkig is er deze limiet, anders zou de auto nog breder kunnen zijn. Ze zullen heel voorzichtig moeten zijn bij het plaatsen van de auto.

De binnenbreedte van de container is 237 cm, volgens het internet, en de P4 is maar liefst 214 cm breed. Dit laat slechts 11,5 cm aan elke kant over. Gelukkig is er deze limiet; anders zou de auto nog breder kunnen zijn. Ze zullen heel voorzichtig moeten zijn bij het plaatsen van de auto.
Hè? Denk je dat ze de auto's in containers verschepen?! Ze gaan op RoRos!

21 - 40 of 1,077 Posts