Ik zie in een paar verschillende threads wat een veelvoorkomende technische fout zou kunnen zijn, dus ik wilde een nieuwe thread openen zodat anderen het snel kunnen vinden en rapporteren indien mogelijk.
@GTN @DDuck @kriand @derezzed hebben allemaal, net als ik, bevestigd of denken dezelfde symptomen te hebben als ik.
symptomen zijn onder meer:
Zichtbare schade (veroorzaakt door kortgesloten en gesmolten componenten) aan de voorgrille
Storingen van de parkeersensoren
Permanente waarschuwing voor bestuurdersassistentie op het dashboard
Dit kan ertoe leiden dat u wordt buitengesloten van de auto en/of dat de elektronica uitvalt.
De oorzaak is waterindringing en corrosie in de voorste kabelboom die alle sensoren en hulpmiddelen in de voorgrille aanstuurt.
@GTN @DDuck @kriand @derezzed hebben allemaal, net als ik, bevestigd of denken dezelfde symptomen te hebben als ik.
symptomen zijn onder meer:
Zichtbare schade (veroorzaakt door kortgesloten en gesmolten componenten) aan de voorgrille
Storingen van de parkeersensoren
Permanente waarschuwing voor bestuurdersassistentie op het dashboard
Dit kan ertoe leiden dat u wordt buitengesloten van de auto en/of dat de elektronica uitvalt.
De oorzaak is waterindringing en corrosie in de voorste kabelboom die alle sensoren en hulpmiddelen in de voorgrille aanstuurt.