Hallo iedereen,
Het is een tijdje geleden dat ik dit forum heb bezocht, voornamelijk vanwege mijn frustratie dat ik nog steeds met dezelfde storing te maken heb gehad voor nu meer dan zes weken.
In een andere thread die enkele weken geleden werd geplaatst, heb ik het probleem beschreven waarmee ik te maken heb, en hieronder vindt u een kopie van een e-mail die ik vandaag naar Polestar heb gestuurd.
De P4 is waarschijnlijk de beste auto die ik ooit heb gehad – en ik denk dat ik er bijna tien heb gehad. Maar wat volkomen onhoudbaar is, is het onvermogen van de klantenservice om problemen op te lossen. Althans hier in Spanje, hoewel ik sterk vermoed dat de situatie in andere landen niet veel beter is.
Ik heb in sommige threads gezien dat Polestar slechts een klein deel van de werkplaatstijd van Volvo krijgt toegewezen, en ik ben er absoluut van overtuigd dat dit waar is. Bij talloze gelegenheden heeft Polestar mij gevraagd: "Wat zei de Volvo-werkplaats?" en ik heb uitgelegd dat ik geen invloed heb op Volvo. Ik heb de auto bij Polestar gekocht, en het is Polestar die de verantwoordelijkheid naar mij toe moet nemen, niet Volvo.
Dat gezegd hebbende, ben ik onderweg wat informatie tegengekomen die nuttig kan zijn, en ik wil die graag met u delen. Maar dat doe ik in een aparte thread, zodat ik het hier niet met mijn frustratie vermeng 😊
-------------
Goedemiddag,
Zoals u weet, heb ik een ernstig probleem met mijn Polestar 4. Ik wil niet elke oproep en actie tot nu toe herhalen, maar samengevat is de situatie als volgt geweest:
Het is een tijdje geleden dat ik dit forum heb bezocht, voornamelijk vanwege mijn frustratie dat ik nog steeds met dezelfde storing te maken heb gehad voor nu meer dan zes weken.
In een andere thread die enkele weken geleden werd geplaatst, heb ik het probleem beschreven waarmee ik te maken heb, en hieronder vindt u een kopie van een e-mail die ik vandaag naar Polestar heb gestuurd.
De P4 is waarschijnlijk de beste auto die ik ooit heb gehad – en ik denk dat ik er bijna tien heb gehad. Maar wat volkomen onhoudbaar is, is het onvermogen van de klantenservice om problemen op te lossen. Althans hier in Spanje, hoewel ik sterk vermoed dat de situatie in andere landen niet veel beter is.
Ik heb in sommige threads gezien dat Polestar slechts een klein deel van de werkplaatstijd van Volvo krijgt toegewezen, en ik ben er absoluut van overtuigd dat dit waar is. Bij talloze gelegenheden heeft Polestar mij gevraagd: "Wat zei de Volvo-werkplaats?" en ik heb uitgelegd dat ik geen invloed heb op Volvo. Ik heb de auto bij Polestar gekocht, en het is Polestar die de verantwoordelijkheid naar mij toe moet nemen, niet Volvo.
Dat gezegd hebbende, ben ik onderweg wat informatie tegengekomen die nuttig kan zijn, en ik wil die graag met u delen. Maar dat doe ik in een aparte thread, zodat ik het hier niet met mijn frustratie vermeng 😊
-------------
Goedemiddag,
Zoals u weet, heb ik een ernstig probleem met mijn Polestar 4. Ik wil niet elke oproep en actie tot nu toe herhalen, maar samengevat is de situatie als volgt geweest:
- De elektrische storing deed zich voor op zaterdag 9 augustus. In onderling overleg met Polestar Assistance werd besloten dat de auto op maandag 11 augustus zou worden opgehaald.
- Gedurende die hele week konden ze het voertuig niet ophalen, dus moest ik uiteindelijk mijn verzekeringshulp inschakelen.
- In het proces verloor de auto alle stroom en kon pas op vrijdag 22 augustus in de middag naar Volvo worden overgebracht.
- Het beheer van de overdracht naar de werkplaats was uiterst frustrerend. Het meest ernstige is dat ze me tot de voltooiing van de levering geen vervangend voertuig konden bezorgen. Gezien dit, heeft Polestar mij gemachtigd om een auto te huren voor een week, tegen een kostprijs van € 592,90, een bedrag dat ik nog steeds niet heb ontvangen ondanks dat ik de bonnen bijna drie weken geleden heb opgestuurd.
- Sinds 3 september heb ik een vervangende auto, een Hyundai i30. Ik heb deze geaccepteerd omdat ik dacht dat de reparatie slechts enkele dagen zou duren. Echter, na drie weken in de werkplaats, heb ik te horen gekregen dat ze de oorzaak van het probleem nog steeds niet weten en dat de zaak is geëscaleerd naar Zweden.
- Voorzie mij van een vervangend voertuig van gelijke of hogere categorie dan de mijne, terwijl u mijn auto in de werkplaats houdt zolang u dit nodig acht.
- Vervang mijn huidige auto door een identieke, onder de oorspronkelijke garantie.
- Beëindig het contract in zijn geheel: u behoudt de auto en betaalt mij het bedrag dat ik heb betaald terug.