Alle elektrische auto's hebben, tegen de intuïtie in, een 12V, conventionele, auto-accu. Hierdoor kan de auto conventionele onderdelen gebruiken voor alle hulpstukken en onderdelen die in de loop der decennia zijn ontwikkeld voor ICE-auto's. Het is ook nodig om de hoofdaccu met hoge spanning los te koppelen en te isoleren door contactoren en meer te manipuleren.
www.polestar.com
Er zijn bekende problemen waarvoor de oplossing is om de 12V-accu tijdelijk los te koppelen of de 12V-accu te boosten of op te laden.
Omdat ik alle plastic onderdelen eruit had, en omdat de goede dokter Polerad het vroeg, dacht ik dat ik een paar observaties zou plaatsen over de 12V-accu en de nabijgelegen zekeringkast.
Eerst moet je die plastic onderdelen verwijderen: Getting under the Frunk, for the timid... with pictures.
Als dat eenmaal gedaan is, hier de 12V-accu (groene cirkel) en zijn buurman, de zekeringkast (rode ellips).

Pure progressive performance | Polestar
Passion and emotion drive us, electricity and innovation drive our cars. We are all in, guiding our industry forward through pure, progressive, performance.

Er zijn bekende problemen waarvoor de oplossing is om de 12V-accu tijdelijk los te koppelen of de 12V-accu te boosten of op te laden.
Omdat ik alle plastic onderdelen eruit had, en omdat de goede dokter Polerad het vroeg, dacht ik dat ik een paar observaties zou plaatsen over de 12V-accu en de nabijgelegen zekeringkast.
Eerst moet je die plastic onderdelen verwijderen: Getting under the Frunk, for the timid... with pictures.
Als dat eenmaal gedaan is, hier de 12V-accu (groene cirkel) en zijn buurman, de zekeringkast (rode ellips).