Polestar Forum banner
661 - 680 of 1,936 Posts
First batch LE, meaning not all LE's will have the illuminated star? How do we know if ours have one or part of the first batch?
Dus dit betekent dat Polestar dit forum zelfs in de gaten houdt. Ik wil ook graag weten wat er nog meer uit de specificaties is verwijderd sinds we eind 2022 besteld hebben, en hoe we hiervoor en voor de vertragingen gecompenseerd zullen worden.

Dus dit betekent dat Polestar zelfs dit forum in de gaten houdt. Ik zou ook willen weten wat er nog meer uit de specificaties is verwijderd sinds we eind 2022 besteld hebben, en hoe we hiervoor en voor de vertragingen gecompenseerd zullen worden.
De reactie van Polestar stond in de Youtube-video, niet in een posting op dit forum.
Ik denk dat de Youtuber zeer goed verbonden is met Polestar, aangezien hij in zijn video's ook verwijst naar 'bronnen binnen PS'.

Mijn auto zit al 10 weken vast in de status "verzending". Volgens de support "is hij misschien al in Duitsland". Daar hoeven we geen commentaar op te geven. En even geleden kwam de mail om de kwaliteit van de support te beoordelen... Ik moest de auto op 12 juli volledig betalen. Misschien had ik ze in plaats daarvan een mail moeten sturen dat "een deel van dat geld misschien later dit jaar op hun rekening zou kunnen arriveren". Hoe dan ook... Eén vraag: hoe lang duurt de overdracht normaal gesproken? Ik wil gewoon de auto en dan zo snel mogelijk wegwezen. Ik heb geen zin in lange uitleg bij de overdracht na deze frustrerende twee jaar wachten zonder een glimp van actuele updates over de bestel- of leveringsstatus...

In het VK is er een 2025-model beschikbaar (begin oktober) op de website. Non-performance, ÂŁ94K! Ik weet niet zeker wat er met de prijs aan de hand is, maar het is interessant dat het nieuwe modeljaar eraan komt.

Ik heb de afgelopen week een paar keer contact gehad met Polestar om te proberen meer informatie te krijgen over mijn leverdatum "begin augustus" en of de software volledig functioneel zal zijn. Ik had een configureerbare auto besteld waarbij de leverdatum was opgeschoven, maar werd door Polestar aangemoedigd om over te stappen op een voorgeconfigureerde auto die eerder geleverd zou worden, wat ik heb gedaan. Ze konden geen duidelijkheid verschaffen over een leverdatum en leken zich ook niet te willen vastleggen op de voltooiing van de functies. Ik ben niet van plan iets in ontvangst te nemen dat op dag 1 niet volledig functioneel is en heb Polestar dat ook laten weten.

Ik heb zojuist de financiële documenten voor de auto voltooid, die op 31 juli 2024 geregistreerd lijkt te zijn, en nu zie ik dat mijn account is bijgewerkt naar een leverdatum "eind augustus", wat net voor de nieuwe Britse kentekenplaten is die in september beginnen. Ik heb Polestar nu laten weten dat ik op het punt sta mijn bestelling te annuleren, omdat de hele ervaring niet overeenkomt met het prijskaartje, vooral als de software op dag 1 niet perfect is. Als ik een onvolledige auto zou willen kopen op basis van beloften van updates, zou ik een andere Tesla kopen!

Ik heb de afgelopen week een paar keer contact gehad met Polestar om te proberen meer informatie te krijgen over mijn leverdatum "begin augustus" en of de software volledig functioneel zal zijn. Ik had een configureerbare auto besteld waarbij de leverdatum was opgeschoven, maar werd door Polestar aangemoedigd om over te stappen op een voorgeconfigureerde auto die eerder geleverd zou worden, wat ik heb gedaan. Ze konden geen duidelijkheid verschaffen over een leverdatum en leken zich ook niet te willen vastleggen op de voltooiing van de functies. Ik ben niet van plan iets in ontvangst te nemen dat op dag 1 niet volledig functioneel is en heb Polestar dat ook laten weten.

Ik heb net de financieringsdocumenten voor de auto afgerond, die op 31 juli 2024 geregistreerd lijkt te zijn, en nu zie ik dat mijn account is bijgewerkt naar een leverdatum "eind augustus", net voor de nieuwe Britse kentekenplaten die in september beginnen. Ik heb Polestar nu laten weten dat ik op het punt sta mijn bestelling te annuleren, omdat de hele ervaring niet overeenkomt met het prijskaartje, vooral als de software op dag 1 niet perfect is. Als ik een onvolledige auto wilde kopen op basis van beloften van updates, zou ik een andere Tesla kopen!
Precies dezelfde ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Geen transparantie, geen antwoorden. En de ervaring voldoet zeker niet aan het prijskaartje. Mijn grootste probleem is dat het na 18+ maanden wachten voelt als een slechte keuze om mijn bestelling een week/paar weken voor levering te annuleren. De meest recente recensies en proefritten zijn zeer positief geweest en ik weet niet welke andere auto ik in plaats daarvan zou kiezen. Alle interessante modellen lijken problemen te hebben. Consument/klant zijn is niet meer wat het was.

Precies dezelfde ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Geen transparantie, geen antwoorden. En de ervaring voldoet zeker niet aan het prijskaartje. Mijn grootste probleem is dat het na 18+ maanden wachten voelt als een slechte keuze om mijn bestelling een week/een paar weken voor levering te annuleren. De meest recente beoordelingen en proefritten zijn zeer positief geweest, en ik weet niet welke andere auto ik in plaats daarvan zou kiezen. Alle interessante modellen lijken problemen te hebben. Consument/klant zijn is niet meer wat het vroeger was.
Zo ongeveer zit ik er ook in. Ik wil de bestelling eigenlijk niet annuleren, maar de hele ervaring tot nu toe is erg frustrerend geweest en sommige van de meldingen van haperende software in de beoordelingen, evenals de problemen die Volvo heeft met de EX90, zijn zeer zorgwekkend. Ik maak me zorgen over de algehele geloofwaardigheid van Polestar als fabrikant, en zelfs dat ze eindigen als een andere Fisker. Ik heb een jaar oude X5 hybride die me zeer goed van dienst is geweest, dus ik kan er voorlopig gewoon bij blijven en aan de zijlijn blijven staan totdat ik meer geloofwaardige rapporten zie over praktijkervaringen met Polestar en enkele van de concurrerende modellen. De aanvankelijke opwinding die ik voor de 3 had, is zeker verdwenen, en ik heb me nog nooit zo gevoeld voordat ik een auto kocht die, laten we eerlijk zijn, aan deze kant van de markt meer is dan alleen een middel om van A naar B te komen.

Ik vind het niet erg dat er een paar functies ontbreken, als het maar van tevoren duidelijk is, zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen. Waar ik me aan stoor, is deze hele slordige manier van communiceren. “Beste xxx - het spijt ons persoonlijk dat uw PS3 de datum die we u hebben verteld niet gaat halen. We weten dat het de xxx-vertraging is, maar we hebben slechts xxx weken nodig om het goed voor u te krijgen. We wilden u ook laten weten dat xxx niet zal werken wanneer u het ophaalt. Het spijt ons echt, maar we verwachten dat het op xxx zal werken. In de tussentijd kunt u profiteren van £xxx aan oplaadtegoeden als een verontschuldiging. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Polestar en als u met iemand over uw bestelling wilt spreken, bel dan xxx”

Ik bedoel, maak dat mooier, laat de CEO het ondertekenen voor authenticiteit en senioriteit en verstuur het.

Ik denk dat ze het hebben verknald door aan te kondigen dat de leveringen aan klanten zijn begonnen.

Zo zit ik er ook ongeveer in. Ik wil de bestelling eigenlijk niet annuleren, maar de hele ervaring tot nu toe is erg frustrerend geweest en sommige van de meldingen van haperende software in de reviews, evenals de problemen die Volvo heeft met de EX90, zijn zeer zorgwekkend. Ik maak me zorgen over de algehele geloofwaardigheid van Polestar als fabrikant, en zelfs dat ze eindigen als een andere Fisker. Ik heb een jaar oude X5 hybride die me zeer goed van dienst is geweest, dus ik kan er voorlopig gewoon bij blijven en aan de zijlijn blijven staan totdat ik meer geloofwaardige rapporten zie over praktijkervaringen met Polestar en enkele van de concurrentiemodellen. De aanvankelijke opwinding die ik voor de 3 had, is zeker verdwenen, en zo heb ik me nog nooit gevoeld voordat ik een auto kocht, die, laten we eerlijk zijn, aan het einde van de markt meer is dan alleen een middel om van A naar B te komen.
Ik ben niet bezorgd over de levensvatbaarheid van Polestar als bedrijf, en hun staat van dienst is acceptabel geweest met de P2. Geely heeft veel in het merk en het platform geïnvesteerd en ik ben er vrij zeker van dat ze zullen doen wat nodig is om ervoor te zorgen dat het overleeft. Dus ik ben niet bang dat ze zullen eindigen als Fisker. Ze hebben een moeilijk jaar gehad met de vertragingen als gevolg van de afhankelijkheid van Volvo's ontwikkeling van het SPA2-platform, en ik vermoed dat de financiële gevolgen hun vermogen hebben aangetast om een acceptabel niveau van klantenservice te bieden. Zoals iedereen aangeeft, is dit het slechtste deel van de hele ervaring geweest. Ik kan ook leven met sommige functies die later via OTA-updates worden geleverd, maar ik kan de stilte van hen gewoon niet verdragen.

Ik vind het niet erg dat er een paar functies ontbreken als het van tevoren duidelijk is, zodat ik een weloverwogen beslissing kan nemen. Waar ik me aan stoor, is deze hele slordige manier van communiceren. “Beste xxx - het spijt ons persoonlijk dat uw PS3 de datum die we u hebben verteld niet haalt. We weten dat het de xxx-vertraging is, maar we hebben slechts xxx weken nodig om het goed voor u te krijgen. We wilden u ook laten weten dat xxx niet zal werken wanneer u xxx ophaalt. Het spijt ons echt, maar we verwachten dat het op xxx zal werken. In de tussentijd kunt u profiteren van £xxx aan oplaadtegoeden als een verontschuldiging. Nogmaals bedankt voor het kiezen van Polestar en als u met iemand over uw bestelling wilt spreken, bel dan xxx.”

Ik bedoel, dat mooi maken, het door de CEO laten ondertekenen voor authenticiteit en anciënniteit en verzenden.

Ik denk dat ze het hebben verknald door de leveringen aan klanten aan te kondigen.
Laten we eerlijk zijn, ze hebben de leveringen aan klanten aangekondigd in een poging om de dalende aandelenkoers te stabiliseren, het werkte, zij het tijdelijk. De auto's (mijn gok is maximaal 100 stuks) kwamen terecht bij trouwe fans, werknemers en bestuursleden. De echte leveringen staan ​​gepland om te beginnen als de software klaar is, waar ze op rekenen dat dit later deze maand gebeurt. Het is een beetje raar om bijna niets over de P3 te zeggen en dan, een paar maanden voor de daadwerkelijke release, weer te beginnen met communiceren. Het wijst allemaal op wanhoop met betrekking tot de aandelenkoers van het bedrijf. Als ik hen was, had ik mijn mond gehouden, de verwachtingen niet hoog gespannen en dan in augustus geleverd en dan de pers en media-talks gestart. Wat ze deze keer hebben gedaan, liet een wrange smaak achter in de mond van mensen, geen goede zet. Desalniettemin lijkt de auto mechanisch geweldig te zijn, en naarmate de software verbetert, weet ik zeker dat hij over de hele linie fantastisch zal zijn - hun probleem is communicatie en hoe ze met de media omgaan, het is amateuristisch. De vertragingen liggen niet aan hen, ze liggen aan Volvo, maar ze hadden de communicatie veel beter kunnen managen.

Nou ja, het is nog maar een paar weken en de dingen zouden op gang moeten komen, inclusief de P4 in Europa - als dit soepel verloopt en de klanten tevreden zijn met de auto's, denk ik dat het goed met ze zal gaan, en ik hoop dat ze van deze ervaring hebben geleerd.

Ik sprak vrijdag met een Polestar-verkoopmanager in Londen tijdens mijn proefrit hierover. Ze weten dat de koopervaring slecht is en dat heb ik hem zeker bevestigd.

Het probleem is dat ik in mijn geval via een leasebedrijf voor salarisoffer bestelde (zoals velen van ons?). Hoewel Londen mijn dichtstbijzijnde 'Space' is, werd me uitgelegd dat de enige reden dat ze nu mijn gegevens hadden, was omdat ik daar een proefrit had geboekt. Er is geen mens toegewezen om mijn bestelling te overzien. Het is allemaal digitaal.

De Sales Manager (die een eer was voor Polestar, tbf) informeerde bij het hoofdkantoor en kreeg te horen dat mijn app de voortgang van mijn bestelling nauwkeurig weergaf.

Niets hiervan was bijzonder bevredigend.

We moeten allemaal onze eigen beslissing nemen over onze bestellingen. Ik heb de auto gereden, hij is briljant. De UI was razendsnel en echt heel indrukwekkend. Mij werd verteld dat de 'eind augustus' leveringsauto's eind augustus worden geleverd met de afgeronde 'klantlevering'-software.

Mijn beslissing wordt ook beĂŻnvloed door mijn belachelijk goede salarisofferdeal. Contante kopers hebben misschien meer te overwegen bij het beslissen of ze de levering accepteren.

Ik ben aangemoedigd dat software-updates voor Volvo's EX30 veel van de problemen hebben opgelost die sommige vroege leveringen ondervonden. Er zijn te veel voorbeelden van EV's die met onafgemaakte software zijn geleverd om hier op te sommen. Ik denk dat het de manier is waarop deze bedrijven werken door hun bètatests uit te voeren op early adopters.

Tesla lijkt nu een andere aanpak te volgen door het autonome rijpakket van $ 20.000 van hun Cybertrucks te laten, omdat het niet klaar was, hoewel ik begrijp dat iedereen ervoor heeft betaald.

Tot slot heb ik vertrouwen in de steun van Geely Global voor Polestar. Dat Polestar prachtige sportieve luxeauto's maakt als onderdeel van hun assortiment automerken, werkt perfect voor hen.

Ik kreeg te horen dat de auto's die in 'eind augustus' geleverd zouden worden, eind augustus geleverd zullen worden met de definitieve 'klantlevering'-software.
Noemde hij ook wanneer de auto's met een 'eind juli' datum geleverd zullen worden?! :LOL:
Zal uw salarisofferprovider u toestaan de auto eind augustus in ontvangst te nemen? Na de tweede week van augustus moet ik wachten op de nieuwe registratie in september.

Mijn leasemaatschappij heeft onlangs contact opgenomen en er geen melding van gemaakt.
Polestar heeft me bevestigd dat als de levering in september verschuift, het toewijzen van een passende nieuwe nummerplaat heel eenvoudig is.

Ik ben er verre van overtuigd dat mijn 'eind augustus' levering op tijd zal plaatsvinden. Het is zorgwekkend dat uw vertraging niet wordt weergegeven in de app, hoewel er nu een rode draad lijkt te lopen door de berichten hier dat dealers overal hopen auto's klaar te maken voor levering zodra deze software-upgrade plaatsvindt.

U moet in de ontwikkelmodus toegang krijgen tot uw PS-account en vervolgens uw Internal Vehicle Identifier zoeken…voeg vervolgens de ID toe aan het einde van de volgende URL: https://www.polestar.com/uk/login/explore-car/

Ik zie steeds vaker dat mensen vermelden dat ze hun kilometerstand zien veranderen, waar zie je dit?

Je moet in de ontwikkelmodus toegang krijgen tot je PS-account en vervolgens je Internal Vehicle Identifier vinden…voeg dan de ID toe aan het einde van de volgende URL:https: //www.polestar.com/uk/login/explore-car/
De mijne is bij het lossen op 17 juli bijgewerkt en sindsdien niet meer. Zucht.

661 - 680 of 1,936 Posts