Hallo,
Iemand ideeën over 21" wielen op P2? Welke maat velg voor en achter en ET?
Iemand ideeën over 21" wielen op P2? Welke maat velg voor en achter en ET?
Ik geloof dat ze ET35 zijn, moet langs de enorme uitstulping van de Brembo-remmen komen.21x9 met ET 45 zal oké zijn? (Zowel voor als achter)
Iemand geprobeerd om een 10" brede achterin te passen?
Let op de offset. Ik heb een set wielen gekocht met een ET50 en ze zouden de remmen niet vrijmaken. Mijn 21 PP 20 wielen hebben een ET38.Alles wat ik op internet heb gelezen, zegt 245/35/21 rondom. Maar ik ben ook benieuwd. Ik heb mijn lokale ruimte gevraagd en ze moeten de wielspecificaties nog bevestigen. Ik ben behoorlijk geïnteresseerd omdat ik een winterset moet kopen en naar 20" met 255/40's wil gaan.
Wat ik DENK dat er op de BST komt:
Voor: 20x8 et50
Achter: 20x9 et53
245/35 op beide.
De PP 20" wielen die momenteel op mijn auto zitten, hebben een stalen naafkap die alleen op die wielen past. De P1-wielen worden geleverd met een plastic dop die een veermechanisme heeft om ze op hun plaats te klikken. Als je de BST-wielen wilt, heeft VIVA Performance ze voor een redelijke prijs. Ik heb geen succes gehad met het vinden van 21" aftermarket wielen die ik mooi vind.Ik vraag me af of de naafkap die bij de originele P2-wielen werd geleverd, past op de naafkap van de P1-wielen? Ik heb de banden al besteld, ik ben gegaan voor de Pirelli 245/35/21, net als op de BST 270.
Ik probeer nu te beslissen over velgen. Ik probeer ook iemand te vinden om de zwarte spatbordbekleding te laten matchen met de kleur van mijn auto, magnesium.
Waar heeft u uw wielen gekocht? Ik heb ze op VIVA gezien, maar ik wil kijken of ze ergens anders goedkoper zijn.Mijn enkele wielzending was 46 lbs, haal de dubbele kartonnen doos en de rubberen puck die ik kreeg om de auto op te krikken eraf en het zou nog steeds bijna 40 lbs zijn. Toen ik het optilde, merkte ik dat het aanzienlijk zwaarder is dan de 20" performance pack wielen.
Bedankt voor de tip over BC Forged, mooie website en veel wielen met veel maatopties. Ik heb alles betaald voor de 21" P1 wielen. Ik hoop snel foto's te hebben.
Ben je er al achter gekomen? @j.hautsaloHoi!
Ik ben geïnteresseerd in het monteren van Volvo Polestar XC60-wielen op P2. 8,5x21" ET38 onderdeel 32243745
Heeft iemand deze velgen op een Performance-kaliber P2 geïnstalleerd of geprobeerd?
View attachment 24658