Polestar Forum banner

21" wielen

21K views 31 replies 12 participants last post by  Tand  
#1 ·
Hallo,
Iemand ideeën over 21" wielen op P2? Welke maat velg voor en achter en ET?

#2 ·
Ik ben van plan om de zwarte 21" Polestar 1-velgen te kopen. Ik ga de 9" voorversie voor alle vier de wielen nemen. De achterversie is 10" breed en de 245/35 R21 banden zullen niet zo ver uitrekken. Nou, ik wil niet hopen dat ze het wel doen en er anders achter komen. Pirelli heeft een 245/35 R21 met een loadindex van 99. Blijkbaar is 99 moeilijk te vinden bij die breedte en zijwandhoogte. Moet bandenrotatie of een gemakkelijke vervanging mogelijk maken als je een lekke band krijgt.
Image

#8 ·
Alles wat ik op internet heb gelezen zegt 245/35/21 rondom. Maar ik ben ook benieuwd. Ik heb mijn lokale ruimte gevraagd en ze moeten de wielspecificaties nog bevestigen. Ik ben erg geïnteresseerd omdat ik een winterset moet kopen en naar 20" met 255/40 wil gaan.

Wat ik DENK dat er op de BST komt:
Voor: 20x8 et50
Achter: 20x9 et53
245/35 op beide.

#9 ·
Alles wat ik op internet heb gelezen, zegt 245/35/21 rondom. Maar ik ben ook benieuwd. Ik heb mijn lokale ruimte gevraagd en ze moeten de wielspecificaties nog bevestigen. Ik ben behoorlijk geïnteresseerd omdat ik een winterset moet kopen en naar 20" met 255/40's wil gaan.

Wat ik DENK dat er op de BST komt:
Voor: 20x8 et50
Achter: 20x9 et53
245/35 op beide.
Let op de offset. Ik heb een set wielen gekocht met een ET50 en ze zouden de remmen niet vrijmaken. Mijn 21 PP 20 wielen hebben een ET38.

#16 ·
Ik vraag me af of de naafkap die bij de originele P2-wielen werd geleverd, past op de naafkap van de P1-wielen? Ik heb de banden al besteld, ik heb gekozen voor de Pirelli 245/35/21, net als op de BST 270. Ik probeer nu velgen te kiezen. Ik probeer ook iemand te vinden om de zwarte spatbordafwerking aan te passen aan de kleur van mijn auto, magnesium.

#17 ·
Ik vraag me af of de naafkap die bij de originele P2-wielen werd geleverd, past op de naafkap van de P1-wielen? Ik heb de banden al besteld, ik ben gegaan voor de Pirelli 245/35/21, net als op de BST 270.
Ik probeer nu te beslissen over velgen. Ik probeer ook iemand te vinden om de zwarte spatbordbekleding te laten matchen met de kleur van mijn auto, magnesium.
De PP 20" wielen die momenteel op mijn auto zitten, hebben een stalen naafkap die alleen op die wielen past. De P1-wielen worden geleverd met een plastic dop die een veermechanisme heeft om ze op hun plaats te klikken. Als je de BST-wielen wilt, heeft VIVA Performance ze voor een redelijke prijs. Ik heb geen succes gehad met het vinden van 21" aftermarket wielen die ik mooi vind.

#20 ·
Mijn enkele wielzending was 46 lbs, haal de dubbele kartonnen doos en de rubberen puck die ik kreeg om de auto op te krikken eraf en het zou nog steeds bijna 40 lbs zijn. Toen ik het optilde, merkte ik dat het aanzienlijk zwaarder is dan de 20" performance pack wielen.
Bedankt voor de tip over BC Forged, mooie website en veel wielen met veel maatopties. Ik heb alles betaald voor de 21" P1 wielen. Ik hoop snel foto's te hebben.

#21 ·
Mijn enkele wielzending was 46 lbs, haal de dubbele kartonnen doos en de rubberen puck die ik kreeg om de auto op te krikken eraf en het zou nog steeds bijna 40 lbs zijn. Toen ik het optilde, merkte ik dat het aanzienlijk zwaarder is dan de 20" performance pack wielen.
Bedankt voor de tip over BC Forged, mooie website en veel wielen met veel maatopties. Ik heb alles betaald voor de 21" P1 wielen. Ik hoop snel foto's te hebben.
Waar heeft u uw wielen gekocht? Ik heb ze op VIVA gezien, maar ik wil kijken of ze ergens anders goedkoper zijn.