Polestar Forum banner
21 - 39 of 39 Posts
Het enige waar ik aan kan denken, zou een slechte waarde zijn in vergelijking met een volt. Volt was een geweldige phev
Ik ben het ermee eens. De Volt was een goede PHEV en de ELR was gewoon een mooiere versie - ik zie niets mis met beide. Ik heb mijn 2016 ELR gebruikt opgehaald en er 4 jaar probleemloos mee gereden, en er slechts $30k voor betaald met 22k mijl. Ik zou de volledige verkoopprijs niet hebben betaald toen hij nieuw was ($95k), maar het was een geweldige deal gebruikt!

Ok - Ik heb de loterij niet gewonnen en het wordt onze enige auto. We rijden echter maximaal 3-5k per jaar en niet elke dag, aangezien we vanuit huis werken. Het is alleen dat niets deze auto kan vergelijken vanuit een emotioneel perspectief. Als ik hem koop, wordt het een emotionele aankoop, die doorgaans onverstandig is.
Ik ben ook een P1-eigenaar en heb er in een paar maanden ongeveer 5000 mijl mee gereden. Ik heb een van de weinige overgebleven nieuwe auto's gekocht en heb er nog geen spijt van (ha). Kortingen zijn enorm voor licht gebruikte exemplaren, dus de instapprijs is nu ook minder een belemmering.

Wat rationaliteit betreft, het kopen van zo'n auto kan een emotionele beslissing zijn, maar ik zou willen stellen dat de meeste kopers van auto's voor persoonlijk gebruik sterk door emotie worden beĂŻnvloed.

Het is echt een prachtige auto en ik heb er enorm van genoten om erin te rijden. Ik was op zoek naar een GT en niets op de markt is er qua merk en prijs mee te vergelijken - stijlvol, snel, stil, zeer comfortabel, vierwielaandrijving, hybride, praktisch voor een twee-plus-twee (hoewel de achterbank alleen voor zeer kleine mensen is). Ik krijg heel vaak complimenten en vind het fijn dat een nieuw merk geen "bagage" heeft die ermee verbonden is, zoals andere gerenommeerde merken.

Ik weet niet waar je woont, maar mijn andere "dagelijkse bestuurder" is een Miata die ik in alle weersomstandigheden (lees: sneeuw) rijd en de P1 zou zelfs gemakkelijker moeten zijn om in de winter te rijden.

De grootste zorgen voor mij zijn (1) de betrouwbaarheid op lange termijn van de duivels ingewikkelde aandrijflijn en (2) dat het dichtstbijzijnde servicecentrum honderden kilometers verderop is.

Als je maar een paar duizend mijl per jaar rijdt, dan zou vrijwel elke auto prima zijn en moet je krijgen wat je wilt!

Discussion starter · #24 ·
Ik weet niet zeker waarom je die dingen over de ELR zegt. Misschien was het niet geschikt voor jou, maar het bezorgde me een luxe voertuig in de carpoolstrook in de omgeving van San Francisco toen ik daar woonde en werkte. Het was comfortabel, stijlvol, luxueus en had genoeg batterijvermogen om me naar kantoor en weer naar huis te brengen zonder brandstof. Het voldeed prima aan mijn behoeften.

Het presteerde niet als de P1, maar het deed waar het voor gemaakt was - en was erg praktisch voor mij.
Sorry, ik wilde je niet beledigen. Misschien was het een goede auto voor zijn tijd. Ik herinner me dat ik ermee heb proefgereden en het was zeker eigenzinnig :)

Hallo allemaal, ik overweeg serieus de aanschaf van een 2021 P!. Ik heb de auto getest en vond hem geweldig. Na rond te hebben gekeken op dit forum, begin ik me echter zorgen te maken vanwege wat lijkt op nogal wat eigenaren met betrouwbaarheidsproblemen. Aangezien er ongeveer 200 P1-auto's in de VS zijn, lijkt het erop dat de problemen veel van de auto's zouden kunnen teisteren, maar ik kan me natuurlijk vergissen. Ik zou graag van huidige eigenaren horen of ze de P1 opnieuw zouden kopen na hun ervaring, en ook of iemand van jullie zich zorgen maakt over langdurig bezit na de garantie. Bedankt bij voorbaat!
Ik heb de mijne nu ongeveer twee maanden en heb geen seconde spijt. De mijne is een 2021 launch edition met alle opties behalve de trekhaak. Toen ik hem kocht, had hij 7300 mijl gereden en had hij geen software-updates gehad, en hij was perfect in orde. Ik heb de software geĂĽpdatet, de performance software-upgrade toegevoegd en heb er geen problemen mee gehad. Het enige waar ik zelfs maar aan zou denken als negatief punt is dat ik het infotainmentsysteem een paar keer opnieuw heb moeten opstarten. Ik was een keer de GPS kwijt en de radio werkte een keer niet.

Ik heb de mijne nu ongeveer twee maanden en heb er geen seconde spijt van. De mijne is een 2021 launch edition met alle opties behalve de trekhaak. Toen ik hem kocht, had hij 7300 mijl gereden en had hij geen software-updates gehad, en hij was perfect in orde. Ik heb de software geĂĽpdatet, de performance software-upgrade toegevoegd en heb er geen problemen mee gehad. Het enige waar ik zelfs maar aan zou denken als negatief punt is dat ik het infotainmentsysteem een paar keer opnieuw heb moeten opstarten. Ik was een keer de GPS kwijt en de radio stopte een keer met werken.
Negeer alles wat ik heb gezegd. L O L. De mijne is een Polestar 2 en ik had je hele bericht moeten lezen.

Hallo allemaal, ik overweeg serieus de aanschaf van een 2021 P!. Ik heb de auto getest en vond hem geweldig. Na rond te hebben gekeken op dit forum, begin ik me echter zorgen te maken vanwege wat lijkt op nogal wat eigenaren met betrouwbaarheidsproblemen. Aangezien er ongeveer 200 P1-auto's in de VS zijn, lijkt het erop dat de problemen veel van de auto's zouden kunnen teisteren, maar ik kan me natuurlijk vergissen. Ik zou graag van huidige eigenaren horen of ze de P1 opnieuw zouden kopen na hun ervaring, en ook of een van jullie zich zorgen maakt over langdurig bezit na de garantie. Bedankt bij voorbaat!
Toen ik mijn Alfa Romeo Milano kocht (gloednieuw 87 gekocht in 90 nadat hij al die jaren achter in een dealer verstopt had gezeten) werd ik gewaarschuwd en mensen vertelden me dat ik gek was. Misschien was ik dat en ben ik dat nog steeds. Maar ik hield van die auto en het was een hel om mee te rijden, ik wou dat ik hem nog had. Mijn aankoop was puur gebaseerd op sensatie en lef, geweldige auto om in te rijden met een hoge Italiaanse stijl, betrouwbaar nee, maar ik keek er elke keer naar uit om erin te rijden als ik hem door het raam op de oprit zag staan. De P1 valt in mijn ogen in dezelfde categorie, het is oude technologie, het verbruikt benzine en elektriciteit en er zijn zeker een paar nadelen aan elk gemengd aandrijvingssysteem in een vroeg ontwerp van transport. Maar de styling is indrukwekkend, enigszins retro maar met die verfijnde Zweedse esthetiek. Ik zat er een bij de dealer waar ik mijn P2 kreeg en een paar minuten had ik serieuze spijt dat ik de P2 had gekregen in plaats van de P1. Je leeft maar één keer, als de P1 je aanspreekt, koop hem dan, hij is werkelijk uniek en je zult ongetwijfeld de aandacht trekken. Maar spaar wat geld om een reservevoertuig te kopen, de kans is groot dat je het op een gegeven moment nodig zult hebben. Ik hoop dat je koopt via een Volvo/Polestar-dealer (je hebt hun ondersteuning nodig in de toekomst, dus bouw een relatie op), hoeveel mijl? Die waar ik in zat, had nauwelijks 12.000 mijl. De belangrijkste dingen om in gedachten te houden zijn: realistische verwachtingen hebben van wat het is en hoe je het gaat gebruiken, en er dubbel zeker van zijn dat je partner volledig akkoord gaat met de aankoop en op de hoogte is van alle mogelijke nadelen. Ik vertel je dit uit ervaring, want je wilt absoluut niet dat dat later een probleem wordt. Alles of niets

Discussion starter · #30 ·
Toen ik mijn Alfa Romeo Milano kocht (gloednieuw 87 gekocht in 90 nadat hij al die jaren achter in een dealer verstopt had gestaan), werd ik gewaarschuwd en mensen vertelden me dat ik gek was. Misschien was ik dat en ben ik dat nog steeds. Maar ik hield van die auto en het was een helse sensatie om in te rijden, ik wou dat ik hem nog had. Mijn aankoop was puur gebaseerd op sensatie en lef, geweldige auto om in te rijden met een hoge Italiaanse stijl, betrouwbaar nee, maar ik keek er elke keer naar uit om erin te rijden als ik hem door het raam op de oprit zag staan. De P1 valt in mijn ogen in dezelfde categorie, het is oude technologie, het verbruikt benzine en elektriciteit en er zitten zeker wat nadelen aan elk vroeg ontwerp van gemengde aandrijving. Maar de styling is indrukwekkend, enigszins retro maar met die verfijnde Zweedse esthetiek. Ik zat er een in bij de dealer waar ik mijn P2 kreeg en een paar minuten had ik serieuze spijt dat ik de P2 had gekocht in plaats van de P1. Je leeft maar één keer, als de P1 je aanspreekt, neem hem dan, hij is werkelijk uniek en je zult ongetwijfeld de aandacht trekken. Maar bewaar wat geld om een reservevoertuig te kopen, de kans is groot dat je het op een gegeven moment nodig zult hebben. Ik hoop dat je koopt via een Volvo/Polestar-dealer (je zult hun ondersteuning in de toekomst nodig hebben, dus bouw een relatie op), hoeveel mijl? Degene waar ik in zat, had nauwelijks 12.000 mijl. De belangrijkste dingen om in gedachten te houden zijn: realistische verwachtingen hebben over wat het is en hoe je het gaat gebruiken, en er zeker van zijn dat je partner volledig akkoord gaat met de aankoop en op de hoogte is van alle mogelijke nadelen. Ik vertel je dit uit ervaring, want je wilt absoluut niet dat dat later een probleem wordt. Alles of niets
Bedankt voor je geweldige input! Ik ben het eens en het motto 'je leeft maar één keer'. Ik bekijk er twee - een heeft ongeveer 2.000 mijl (middernacht), de andere is matzwart met 200 mijl en een volledige garantie omdat hij nooit is verkocht. De matzwarte heeft een raar probleem met de bestuurdersstoel - de zitting lijkt waterschade te hebben, want het leer is helemaal uitgerekt en los. De middernacht wordt ongezien gekocht. Ik heb proefgereden in de matzwarte.

Wees voorzichtig met de uitspraak "nieuw". Ze zeiden hetzelfde over de mijne met 4 mijl, maar toen ik het papierwerk kreeg, stond er "gebruikt". Ik belde en zei WTF? U adverteerde en verklaarde dat het nieuw was, maar op het papierwerk stond gebruikt... Ze vertelden me een verhaal over dat ze het van de fabrikant moesten kopen, maar het was nooit geregistreerd. Ik vroeg wanneer de garantie begon en ze vertelden me 2022. Ik zei dat de volledige fabrieksgarantie al ~1,5 jaar verloren heeft. Ik zei dat dat valse reclame en fraude is. We hebben er een tijdje over gediscussieerd en ik vertelde ze dat ik het voertuig niet zou kopen, tenzij ze me een garantie van 8 jaar gaven die de HV-batterijen dekte - wat ze deden. Uiteindelijk hebben ze nog een paar duizend van de prijs afgehaald en een volledige bumper-to-bumper garantie voor nog eens 8 jaar inbegrepen.

Ik heb de mijne nu bijna 3 jaar (januari 2021) en vind het nog steeds geweldig om er elke dag in te stappen (behalve als ik weer een CEL krijg - hopelijk zijn de slechte verdwenen met de batterij-terugroepactie). Ik maak me geen zorgen over de mechaniek van de motor, want die wordt nooit gebruikt. Ik zit weer op 235 mpg (van 214 omdat ik de melding kreeg van oude brandstof en de motor moest gebruiken om wat benzine te verbranden). Als ik gok, heeft de motor misschien minder dan 250 mijl erop zitten, zeker minder dan 500 mijl, en de auto is onlangs de 10.000 gepasseerd (ongeveer 5000 per jaar, gezien COVID en de tijd in de garage). Ze heeft een XC90 T6, dus dezelfde basismotor, met 70.000 mijl zonder echte problemen.

Leuk om te zien wat ik ermee kan doen en haar XC90 niet nodig te hebben. Ik heb een strandlaken in de kofferbak om de passagiersstoel te beschermen. Een vat van 55 gallon om te gebruiken met de stofzuiger in de houtwerkplaats is de laatste tijd een van de interessantere onderdelen geweest. Ik heb de auto ook helemaal volgepropt toen ik dozen en rollen bubbeltjesplastic kreeg toen ik de stereo-installatie verkocht.

Terwijl RJOC zijn ELR verkocht, heb ik de mijne nog steeds voor als de 1 naar de garage moet. Ze hebben geen leenauto die ik zou willen (behalve een auto van de zaak die al maanden bij de Volvo-dealer staat - misschien probeer ik dat te regelen als de mijne erin moet en hij er nog staat). Dus staat hij afgedekt op de oprit. Hij heeft 40.000 mijl en meer dan 325 mpg levensduur, hoewel hij de laatste tijd veel op benzine rijdt, omdat hij niet vaak wordt gebruikt, dus hij heeft altijd oude brandstof. De mijne is een 2014 die ik in januari 2018 voor $33.000 heb gekregen.

Uiteraard ben ik fan van PHEV-concept-coupés, aangezien ik ze allebei heb.

Discussion starter · #33 ·
Ik heb de mijne nu bijna 3 jaar (januari 2021) en vind het nog steeds geweldig om er elke dag in te stappen (behalve als ik weer een CEL krijg - hopelijk zijn de slechte weg met de batterij-terugroepactie). Ik maak me geen zorgen over de motorische mechaniek, aangezien die nooit wordt gebruikt. Ik zit weer op 235 mpg (van 214 omdat ik de melding kreeg van oude brandstof en de motor moest gebruiken om wat benzine te verbranden). Als ik moet gokken, heeft de motor misschien minder dan 250 mijl erop zitten, zeker minder dan 500 mijl, en de auto is pas de andere dag de 10.000 mijl gepasseerd (ongeveer 5000 per jaar, gezien COVID en de tijd in de werkplaats). Ze heeft een XC90 T6, dus dezelfde basismotor, met 70.000 mijl zonder echte problemen.

Leuk om te zien wat ik ermee kan doen en haar XC90 niet nodig te hebben. Ik heb een strandlaken in de kofferbak om de passagiersstoel te beschermen. Een vat van 55 gallon om te gebruiken met de stofzuiger in de houtwerkplaats is de laatste tijd een van de interessantere onderdelen geweest. Ik heb de auto ook helemaal volgepakt toen ik dozen en rollen bubbels kreeg toen ik het stereosysteem verkocht.

Terwijl RJOC zijn ELR verkocht, heb ik de mijne nog steeds voor als de 1 naar de werkplaats moet. Ze hebben geen leenauto die ik zou willen (behalve een auto van de zaak die al maanden bij de Volvo-dealer staat - misschien probeer ik dat te regelen als de mijne erin moet en hij er nog staat). Dus staat hij onder een hoes in de oprit. Hij heeft 40.000 mijl en meer dan 325 mpg levensduur, hoewel hij de laatste tijd veel op benzine rijdt, omdat hij niet vaak wordt gebruikt, dus altijd oude brandstof heeft. De mijne is een 2014 die ik in januari 2018 voor $33.000 kreeg.

Uiteraard ben ik geĂŻnteresseerd in PHEV concept coupes, aangezien ik ze allebei heb.
Bedankt voor de opmerkingen. Interessant om te horen - hoeveel tijd precies is hij in de service geweest? Is dit zo'n beetje normaal? Van een Lexus afkomstig, ben ik bezorgd.

Discussion starter · #34 ·
Bedankt voor de opmerkingen. Interessant om te horen - hoeveel tijd precies is hij in onderhoud geweest? Is dit zo ongeveer normaal? Van een Lexus afkomstig ben ik bezorgd.
Het lijkt erop dat het vrij normaal is en in feite wordt verwacht dat de P1 voor langere tijd buiten gebruik is. Denk je dat dit vrij gebruikelijk is?

Het heeft 3 langere periodes in een werkplaats gehad. Ik kreeg de auto op 3 of 4 januari 2021. De eerste was in april 2021 en duurde ongeveer een maand, maar 2 weken daarvan waren de transittijd tussen LA en Houston, toen LA de dichtstbijzijnde Space/service was. Dat was toen het probleem met een module die zich niet correct gedroeg tijdens oplaadperiodes en de 12V-batterij leegmaakte, werd ontdekt (bevestigd?). De patch daarvoor kwam een paar maanden later. De tweede keer was 6 weken in Austin voor de eerste keer met de cel-onbalans. Dat was in oktober 2021. Ik weet niet zeker hoe ijverig Austin was met het afwerken van het werk, maar ze hadden de eerste ronde waarbij ze magische kalibratiesoftware laadden en de auto ongeveer 3 volledige oplaad-/ontlaadcycli lieten rijden. Dat mislukte, dus moesten ze de batterij verwijderen, openen en de cellen individueel op de werkbank doen. Er was blijkbaar wat vertraging terwijl een benodigde tool ergens vandaan werd verzonden. De derde was de tweede keer dat de cel-onbalans optrad. Die duurde 3 maanden hier in Houston, beginnend begin september 2022. We sloegen het rondrijden over, want dat werkte de eerste keer toch niet. Er werden veel dingen gedaan, balanceren op de werkbank (werkte deze keer niet), cellen vervangen, nieuwe cellen krijgen voor slechte cellen, een nieuwe besturingsmodule krijgen (degene die de daadwerkelijke analoge celspanning en -stroom aanstuurt en bewaakt), uiteindelijk nieuwe en oude cellen mengen en matchen om iets te krijgen dat werkte. Eindelijk klaar op 2 december.

Toen waren er de 2 weken voor de batterijrecall, maar we waren op vakantie terwijl dat werd gedaan. Nog een week daarna toen een remblok afbrokkelde toen ik hem ophaalde van de batterijrecall. De 12V-batterij duurde maar een dag.

Dus, twee dingen uit dit alles. Ten eerste, de tijden zijn korter voor Volvo-standaardartikelen (12V-batterij, die op voorraad was). Remblokken vervangen en schijven afgedraaid (beide voorwielen gedaan voor de zekerheid) duurde slechts een week (blokken kwamen snel binnen). Hoogspanningsbatterijcellen zijn een ander verhaal. Leercurve voor Polestar en beperkte onderdelen. Ten tweede, van iedereen op het forum en wat ik elders hoor, is mijn ervaring verre van normaal, richting het slechtste geval. Een andere persoon op het forum heeft ook lange terugkerende problemen gehad, een slechte module die moeilijk te traceren was, maar Polestar heeft hard gewerkt om het op te lossen, technici laten invliegen en dergelijke. Bovendien is mijn auto een vroege auto. Veel hiervan zal zijn opgelost op de latere auto's. Corporate is geweldig geweest met al mijn problemen en mijn lokale monteur is geweldig. De meeste eigenaren hebben niet zoiets als deze problemen gehad, gewoon prachtige, probleemloze auto's.

Zoals ik elders heb opgemerkt, rijden we in feite prototypes, dus er kunnen enkele problemen worden verwacht. Waarschijnlijk minder problemen dan de auto die ik zou vervangen als ik zou moeten, een ListerBell STR (Stratos-replica) ListerBell STR.

Dus laat mijn batterijcelproblemen je er niet van weerhouden om een absoluut mooie en speciale auto te krijgen. Mensen lopen nog steeds om de paar dagen op en vragen wat het is en zeggen hoe geweldig het eruitziet. Dat krijg je niet met al te veel auto's.

Discussion starter · #36 ·
Het heeft 3 langere periodes in een werkplaats gehad. Ik kreeg de auto op 3 of 4 januari 2021. De eerste was in april 2021 en duurde ongeveer een maand, maar 2 weken daarvan was de transittijd tussen LA en Houston, toen LA de dichtstbijzijnde Space/service was. Dat was toen het probleem met een module die zich niet correct gedroeg tijdens oplaadperiodes en de 12V-batterij leegmaakte (bevestigd?) werd ontdekt. De patch daarvoor kwam een paar maanden later. De tweede keer was 6 weken in Austin voor de eerste keer met de celonbalans. Dat was in oktober 2021. Ik weet niet zeker hoe ijverig Austin was met het afkrijgen van het werk, maar ze hadden de eerste ronde waarbij ze magische kalibratiesoftware laadden en de auto ongeveer 3 volledige oplaad-/ontlaadcycli lieten rijden. Dat mislukte, dus moesten ze de batterij verwijderen, openen en de cellen individueel op de bank bewerken. Er was blijkbaar wat vertraging terwijl een benodigde tool ergens vandaan werd verzonden. De derde was de tweede keer dat de celonbalans optrad. Die duurde 3 maanden hier in Houston, beginnend begin september 2022. We sloegen het rijden over, want dat werkte de eerste keer toch niet. Er werden veel dingen gedaan, balanceren op de bank (werkte deze keer niet), cellen vervangen, nieuwe cellen krijgen voor slechte cellen, een nieuwe besturingsmodule krijgen (degene die de daadwerkelijke analoge celspanning en -stroom aanstuurt en bewaakt), uiteindelijk nieuwe en oude cellen mengen en matchen om iets te krijgen dat werkte. Eindelijk klaar op 2 december.

Toen waren er de 2 weken voor de batterijterugroepactie, maar we waren op vakantie terwijl dat werd gedaan. Nog een week daarna toen een remblok afbrokkelde toen ik hem ophaalde van de batterijterugroepactie. De 12V-batterij was slechts een dag.

Dus, twee dingen uit dit alles. Ten eerste, de tijden zijn korter voor Volvo-standaardartikelen (12V-batterij, die op voorraad was). Remblokken vervangen en remschijven afgedraaid (beide voorwielen gedaan voor de zekerheid) was slechts een week (blokken kwamen snel binnen). Hoogspanningsbatterijcellen zijn een ander verhaal. Leercurve voor Polestar en beperkte onderdelen. Ten tweede, van iedereen op het forum en wat ik elders hoor, is mijn ervaring verre van normaal, eerder de slechtste situatie. Een andere persoon op het forum heeft ook lange, terugkerende problemen gehad, een slechte module die moeilijk te traceren was, maar Polestar heeft hard gewerkt om het op te lossen, technici laten invliegen en dergelijke. Bovendien is mijn auto een vroege auto. Veel hiervan zal zijn opgelost op de latere auto's. Corporate is geweldig geweest met al mijn problemen en mijn lokale monteur is geweldig. De meeste eigenaren hebben niet zulke problemen gehad, alleen maar geweldige, probleemloze auto's.

Zoals ik elders heb opgemerkt, rijden we in feite prototypes, dus er kunnen enkele problemen worden verwacht. Waarschijnlijk minder problemen dan de auto die ik zou vervangen als ik zou moeten, een ListerBell STR (Stratos-replica) ListerBell STR.

Dus laat mijn batterijcelproblemen u er niet van weerhouden om een absoluut mooie en speciale auto te krijgen. Mensen komen nog steeds om de paar dagen aanlopen en vragen wat het is en zeggen hoe geweldig het eruitziet. Dat krijg je niet bij al te veel auto's.
Wow, ik bewonder uw geduld, maar ben het ermee eens dat als men dit als een prototype beschouwt, het er gewoon bij hoort. Het is fijn om te horen hoe behulpzaam Polestar is geweest. Hebben ze u een leenauto verstrekt met die lange intervallen?
Ik bekijk twee auto's - een ver weg van mij die 2 jaar is bereden en ongeveer 2.000 mijl heeft gereden) en de andere heel dicht bij mij die nog nooit is geregistreerd. Die ziet eruit alsof er water op de bestuurdersstoel is gelekt en het leer heeft beschadigd, dat nu gerimpeld is. Het is mij niet duidelijk waarom ze het niet hebben aangepakt, en ik vraag me af of de auto daadwerkelijk klaar is voor levering in termen van het oplossen van al die vroege problemen, aangezien hij al 2 jaar staat. Ik heb niet het gevoel dat de dealer helemaal transparant tegen mij is, maar misschien ben ik gewoon overdreven achterdochtig

Ze hebben altijd een leenauto aangeboden, maar ik weiger ze omdat het altijd 4 deuren van een bepaald type zijn. Als ik in de meeste 4 deuren stap en de stoel goed afstel, geeft het draaien van mijn hoofd naar links me een geweldig zicht op de B-stijl. Sommige mensen hier hebben het geluk een servicecentrum te hebben met een 1 als leenauto. Niet hier (tenzij ik ze kan overtuigen de bedrijfsauto te houden). Dus ik heb mijn 2-deurs auto die lang geleden is afbetaald (oké, toen ik hem kreeg) en een relatief lage verzekeringspremie heeft.

Heb mijn P*1 in de herfst van 2021 gekocht bij Polestar Princeton en heb er geen spijt van. Ik ben er dol op. De batterijrecall is uitgevoerd. Mijn familie rijdt al sinds de jaren 80 in Volvo's. Als je het je kunt veroorloven en in de buurt van een Polestar-dealer woont voor service, doe het dan als je ervan houdt hoe hij rijdt. Vraag later vergiffenis aan de wederhelft! Haha, JK.

Ik heb 13.000 mijl op mijn P1. Het is een geweldige auto, zozeer zelfs dat ik overwogen heb een tweede te kopen. Gemakkelijke dagelijkse bestuurder, waanzinnig snel en een geweldige echte G.T.-auto. Ik geniet van elke rit en probeer elk jaar minstens één roadtrip van 1300 mijl te maken, gewoon een fantastische bestuurder.

21 - 39 of 39 Posts