Polestar Forum banner

Dashboardkastje - hoe te openen

Tags
box glove
4.4K views 11 replies 11 participants last post by  Crusty  
#1 ·
Heeft iemand tips over hoe je het dashboardkastje kunt openen, als het niet opent met de knop op het scherm?

#2 ·
Hallo, ik heb mijn P3 afgelopen donderdag in ontvangst genomen - mijn dashboardkastje werkt. Ik vroeg de Polestar-man wat ik moest doen als het niet werkte en hij zei dat je met wat druk op het dashboardkastje moet drukken - dan zou het moeten werken. Misschien is het dashboardkastje in uw auto nog nooit eerder geopend en heeft het wat kracht nodig om de eerste keer te openen.
Peter

#8 ·
Ik had deze bug ook. Ik heb gewoon een paar keer met mijn vuist op het dashboard op verschillende plaatsen geslagen, terwijl ik de ontgrendelknop op het scherm indrukte. Hierdoor werkte het vastzittende vergrendelingsmechanisme weer. Sindsdien geen problemen meer.

#11 ·
Mijn Polestar 3 wacht al een maand op mijn acceptatie van de levering omdat blijkbaar de handschoenenkastmotor defect is - ze hebben een nieuwe besteld, maar Canada Post staakte, dus ik denk dat ze een motor uit een demovoertuig verwisselen.

Goed om te zien dat anderen een vergelijkbaar probleem hebben. Zou het niet beter zijn als ze gewoon een mooie handgreep/sleutelfunctie hadden?

#12 ·
Ik heb mijn auto al drie maanden. De mijne ging niet open, dus ik ging op de passagiersstoel zitten, drukte op de knop om hem te openen en sloeg toen heel snel met mijn handen op de bovenste linker- en rechterkant. Ping, hij ging open. Nu gaat hij prima open en dicht. Ik kan me niet herinneren of ik hem ooit eerder heb geopend, dus misschien is dit een eenmalige actie die gedaan moest worden.