Heeft iemand anders hetzelfde probleem?
Ik heb de nieuwste versie, 2.7 geloof ik. Ik heb het gevoel dat ik het probleem al heb sinds ik de auto 2,5 jaar geleden kreeg, voordat de 1.*-releases uitkwamen, dus ik kan niet echt een release aanwijzen die het veroorzaakt heeft.Ik geloof dat dit inderdaad een probleem was van 2.1 of 2.2, waarvoor Polestar stilletjes een oplossing naar onze auto's heeft gepusht; het werd opgelost zonder een "actieve" OTA-update.
Het zou interessant zijn voor de mensen die momenteel met dit probleem te maken hebben om de softwareversie te posten die ze gebruiken?
Ik zit nog steeds vast op 2.2 en heb het niet, zonder de auto-kanteloptie te gebruiken om achteruit te rijden.
Interessant, bedankt voor de tip - ik zal hiernaar vragen de volgende keer dat ik hem heb. Ik vind dat de kennis van de serviceafdeling erg inconsistent is, dus ik voel me nooit geweldig over hun advies.Ik had precies hetzelfde probleem. Bij de lokale Volvo-dealer hebben ze de spiegel firmware geĂĽpdatet. Ze vertelden me dat de OTA-updates de spiegel firmware niet updaten, dus het moest handmatig bij de service worden geĂĽpdatet (ik weet niet of het waar is). Maar uiteindelijk hebben ze beide spiegelverstellingsmechanismen vervangen omdat er niet genoeg vet in zat, en dit veroorzaakte wat slijtage.
Klinkt redelijk. Ik heb ook geen problemen gehad,Ik heb nog nooit een probleem gehad met mijn spiegels in 2,5 jaar bezit, terwijl sommige mensen regelmatig problemen hebben.
Ik geloof dat dit een mechanisch probleem is dat resulteert in te veel koppel dat nodig is en de software die dingen afsluit om motorschade te voorkomen. Waar ze zeggen dat ze dit in het verleden hebben 'opgelost', denk ik dat ze gewoon het maximale koppel hebben verhoogd. Vraag me af of ze nu de limiet van deze nogal smerige 'fix' hebben bereikt.
Verdacht iets moet gewoon gesmeerd worden...
Ik ben het ermee eens dat de auto de spiegels niet terugbrengt naar de exacte oorspronkelijke positie. Het is irritant.Die van mij zijn altijd al gevoelig geweest. Als ze niet precies terugkeren naar waar ik ze wil hebben tijdens het rijden, is de neerklap- of hoekfunctie nutteloos voor mij. Ik heb alle bewegingen uitgeschakeld en houd ze in een statische positie.
Hoewel het ontwerp om te beginnen opmerkelijk pathetisch is. Minieme besparingen in de breedte wanneer opgevouwen, en de vouwsnelheid is ijskoud. Ik realiseerde me hoe slecht het was toen ik een nieuwe Kia ophaalde, spiegels ter grootte van schuurdeuren die zich in vergelijking met de snelheid van het licht opvouwen.Die van mij zijn perfect - dus ze zijn inherent niet kapot door het ontwerp.
Mijn specifieke vereiste is dat ze verder inklappen, d.w.z. meer dan het breedste deel van de auto. Dit zou me helpen om erlangs te lopen om met mijn rugzak uit mijn parkeerplaats op het werk te komen en om de sturen van de fietsen aan de zijkant van mijn garage thuis vrij te maken.Ja, maar wie wil spiegels ter grootte van schuurdeuren, hoe snel ze ook inklappen?
Ik ben dol op de kleine spiegels - een van de beste designkenmerken van de auto.
Je weet toch dat ze -genoeg- inklappen, nietwaar? Ingeklapt zijn ze even breed als het breedste deel van de auto. Het heeft niet veel zin om ze verder in te klappen, om je dan in een vals gevoel van veiligheid te wiegen en de hele zijkant van de auto te schrapen!
Het punt is dat het het glas beschermtMijn spiegels klappen helemaal niet in, ze rollen gewoon een beetje in een boog die lijkt op de buitenste behuizing. Het maakt maar ongeveer 25 mm (inch) verschil. Horen ze verder in te klappen dan dat, zo niet, wat is dan het nut?
Ik heb 2.0 en de mijne heeft het net gedaan. Ik heb hem net uit Arizona gekocht en hij heeft pas 6.000 mijl, 2021. Ik heb volgende week een afspraak in een space om naar de huidige software te gaan.Ik geloof dat dit inderdaad een probleem was van 2.1 of 2.2, waarvoor Polestar stilletjes een oplossing voor onze auto's heeft doorgevoerd; het is opgelost zonder een "actieve" OTA-update. Het zou interessant zijn voor de mensen die dit probleem momenteel ervaren om de softwareversie te posten die ze gebruiken? Ik zit nog steeds vast op 2.2 en heb het niet, zonder de auto-tilt optie te gebruiken om achteruit te rijden.