Polestar Forum banner
81 - 100 of 206 Posts
Zoals die en ze zitten nog niet eens op een auto!

Barry
Pic. was bedoeld als een countdown-teaser, maar de spanning is vooral van mij. Ik zal afbeeldingen van het geheel plaatsen wanneer de auto klaar is, rond 01-11.

Vastgelegd op 19" voor winterbanden, dus nu ben ik op zoek naar een set wielen om in de zomer of winter te gebruiken. Mijn SMLR-auto wordt geleverd met 19" zomerbanden.

Ik ben bereid meer te betalen voor een set lichtere zomerwielen, maar zeg ook geen nee tegen een goedkope set voor wintergebruik. Ik ken een custom gesmede wielenshop, maar ben nog niet klaar om 6-8k uit te geven aan zomerwielen. Als HRE of BBS met iets flow forged komt, is het goed genoeg.

Toegewijd aan 19" voor winterbanden, dus nu ben ik op zoek naar een set wielen om in de zomer of winter te gebruiken. Mijn SMLR-auto wordt geleverd met 19" zomerbanden.

Ik ben bereid meer te betalen voor een set lichtere zomerwielen, maar zeg ook geen nee tegen een goedkope set voor wintergebruik. Ik ken een custom gesmede wielenshop, maar ben nog niet klaar om 6-8k uit te geven aan zomerwielen. Als HRE of BBS met iets flow-gesmeed komt, is het goed genoeg.
Als 6-8k aan de dure kant is, is dit dan aan de "goedkope, misbruikbare" kant?

Als 6-8k aan de dure kant is, is dit dan aan de "goedkope misbruikbare" kant?

Fatsoenlijke prijs voor een kwaliteitswiel. Deze merk vergeten. Weet niet of het met de P*2 werkt.

interessant genoeg keek ik gisteren naar een set wielen van dezelfde stijl maar dan 20'' en volledig donkergrijs gespoten.

Barry
Interessant genoeg is het grijs op de velgen lichter dan de kunststof afwerking van de auto, die ergens tussen de Misano's en het Polestar OEM zwart zit.

Ik zeg het maar.

Ik vind het verschil niet erg, vooral met het chroom op mijn versie van de velgen, maar anderen vinden de mismatch misschien niet mooi.

De gieterij en het lakwerk op de Dotz-wielen zijn niet de allerbeste die ik heb gezien. Er zitten wat onvolkomenheden in de velg en aan de achterkant, die ik eigenlijk een beetje heb verbeterd op mijn set, maar de voorkanten zijn goed afgewerkt.

Sorry voor de willekeurige binnenkomst hier. Ik heb net mijn bestelling geplaatst voor een Snow 21 Dual Motor non PP 20" (net wat ze nog hadden) en ik sluip al meer dan een jaar rond op deze forums zonder account (Veel dank aan velen van jullie die al eeuwig posten). Ik heb het behoorlijk moeilijk gehad om uit te zoeken welke winterwiel/bandenset ik hierop ga zetten en heb eigenlijk helemaal niets kunnen vinden met een offset van 50. Het rubber lijkt gemakkelijk genoeg te krijgen, maar wielen zijn nogal een pijn en ik ben er een beetje tegen om hier in Calgary per seizoen van rubber te wisselen.
Ik ben van plan om de Volvo-dealer te bellen waar een XC40 Pure Recharge op het terrein staat om te zien wat ze zeggen over wat ze daar voor de winter op zetten en zal dit updaten, maar ik neem alle Noord-Amerikaanse info aan die iemand heeft over bestaande wielen.

Nog een opmerking: hallo allemaal! Ik zal foto's plaatsen als ik hem heb en als alle extra beschermingsonderdelen en interieurwraps klaar zijn (ik ga het hele ding PPF en keramisch coaten als ik kan, en misschien wat vinyl aan de binnenkant op de glanzende delen plaatsen). Jullie zijn allemaal een ongelooflijk slimme en behulpzame community!

• Like
Reactions: ProfessorCook
Uiteindelijk heb ik 18 inch velgen van een Volvo XC60 Recharge gekregen om te gebruiken, aangezien de mijne standaard 19 inch zomerbanden had. Ze passen perfect en hebben dezelfde maat van voor naar achter (de XC40 Recharge heeft verschillende maten wielen). Ik heb Pirelli Scorpion Winters gekocht en ze doen het prima, hoewel ik sindsdien niet veel sneeuw heb gehad.

Uiteindelijk heb ik een paar 18-inch velgen van een Volvo XC60 Recharge gekregen om te gebruiken, aangezien de mijne werd geleverd met de standaard 19-inch zomerbanden. Ze passen perfect en hebben dezelfde maat van voor naar achter (de XC40 Recharge heeft verschillende maten wielen). Ik heb er Pirelli Scorpion Winters op laten zetten en ze doen het prima, hoewel ik niet veel sneeuw heb gehad sinds ik ze heb.

View attachment 10941 View attachment 10941
Dat zijn mooie wielen (vind ik tenminste)! Mijn oude Outback had vergelijkbare en ze doen me ook een beetje denken aan de 20" PP-wielen. 18 klinkt klein voor mij in vergelijking met 20" en de standaard 19", maar misschien is het verschil niet zo groot. Weet je toevallig wat de offset hiervan is? Heeft iemand ook iets vreemds gemerkt met wielen met een lagere offset (45) in vergelijking met de enorme 50 die standaard wordt geleverd?

Bedankt! Ik vind de 5-spaaks look mooi, en je krijgt nog steeds de aero wielen. Ik wou alleen dat de Polestar naafdoppen pasten. Deze hebben een offset van 50, net als de standaard wielen.

Ik wilde een maat kleiner gaan en dunnere wielen nemen voor de winter, en de extra zijwand laat de auto er wat stoerder uitzien. Ik had de auto niet lang genoeg om het verschil te weten, maar ik kan er zeker van uitgaan dat de zomerbanden beter zullen presteren.

Bedankt! Ik vind de 5-spaaks look mooi, en je krijgt nog steeds de aero wielen. Ik wou alleen dat de Polestar naafdoppen pasten. Deze hebben een offset van 50, net als de standaard wielen.

Ik wilde een maatje kleiner gaan en dunnere wielen voor de winter, en de extra zijwand laat de auto er wat robuuster uitzien. Ik heb de auto niet lang genoeg gehad om het verschil te weten, maar ik kan er zeker van uitgaan dat de zomerbanden beter zullen presteren.
Ik zal contact opnemen met de Polestar-mensen wanneer ik de mijne definitief krijg (heb nog steeds niet besloten over afhalen of bezorgen, specifiek vanwege de wielen en banden en het reizen tussen Alberta en BC) om te zien of ik gemakkelijk een set 19's of 20's OE kan krijgen, maar zo niet, dan is dit een solide optie van een Volvo-dealer in de stad. Die zien er ook niet zo aero uit dat ze afbreuk doen aan de uitstraling van de auto, dus nog een pluspunt!

Ik weet niet zeker of ik Megahjul nog kan aanbevelen. Ze vermelden veel items die in de praktijk niet beschikbaar zijn en de prijzen zijn ook niet zo geweldig als ze beweren. Uiteindelijk had ik Dotz-velgen, die nog steeds vrij goedkoop zijn en er naar mijn mening goed uitzien. Ik weet ook niet zeker of ik de hype van Megahul over hun banden vertrouw.

Ik heb een set 19x8,5" (ET45) Rotiform ZMO besteld voor mijn non-PP auto en ze hebben de bestelling net geannuleerd omdat ze niet kunnen garanderen dat ze zouden passen. Ik dacht niet dat ik een probleem zou hebben met een 19" wiel met 45 mm of hogere offset. Ze zeiden dat de non-PP remklauwen nog steeds vrij groot zijn. Denken jullie dat het riskant zou zijn om de wielen te kopen zonder een garantie op de pasvorm? Ik wil heel graag nieuwe 19" wielen kopen, maar ik vind de opties die ik bij andere mensen heb gezien niet leuk.

81 - 100 of 206 Posts