Polestar Forum banner

Polestar 2 Kleuropties

110K views 125 replies 45 participants last post by  JRRF  
#1 · (Edited by Moderator)
Polestar 2 Kleuropties
  • Snow
  • Magnesium
  • Thunder
  • Moon
  • Midnight
  • Void
Image

#5 ·
Ik was zo teleurgesteld dat ik het evenement in Toronto heb gemist. Ik wilde de 2 echt graag in het echt zien en de kleurkeuzes. Ik heb veel zilveren auto's gehad, omdat het een tijdloze kleur is en er schoon uitziet, zelfs als dat niet zo is. Ik heb een zwarte auto gehad, maar nooit meer, want het is onmogelijk om hem schoon te houden - ik weet dat zwart een zeer populaire keuze is en het monochromatische uiterlijk ziet er gemeen en erg sportief uit.

Ik heb mijn keuzes (uitsluitend gebaseerd op online foto's en video's) beperkt tot Snow (ziet er fris en modern uit en ik hou van het contrast met de zwarte afwerking en onderdelen), Magnesium (mijn persoonlijke favoriet aller tijden en benadrukt echt de lijnen van de auto) en Thunder (het lijkt een ongewoon niet-metallic grijs te zijn, vergelijkbaar met Audi Nardo Grey maar dan donkerder). De lichtere kleuren benadrukken het panoramische dak en de zwart gemaakte A-stijl, wat het een 'aviator'-achtige wraparound voorruit geeft.

#6 ·
Ik was zo teleurgesteld dat ik het Toronto-evenement heb gemist. Ik wilde de 2 echt persoonlijk zien en de kleurkeuzes. Ik heb veel zilveren auto's gehad, omdat het een tijdloze kleur is en er schoon uitziet, zelfs als dat niet zo is. Ik heb een zwarte auto gehad, maar nooit meer, want het is onmogelijk om hem schoon te houden - ik weet dat zwart een zeer populaire keuze is en de monochromatische uitstraling ziet er gemeen en zeer sportief uit. Ik heb mijn keuzes (uitsluitend gebaseerd op online foto's en video's) beperkt tot Snow (ziet er fris en modern uit en ik hou van het contrast met de zwarte afwerking en onderdelen), Magnesium (mijn persoonlijke favoriet aller tijden en benadrukt echt de lijnen van de auto) en Thunder (het lijkt een ongewoon niet-metallic grijs te zijn, vergelijkbaar met Audi Nardo Grey, maar donkerder). De lichtere kleuren benadrukken het panoramische dak en de zwart gemaakte A-stijl, wat hem een ​​aviator-achtige wraparound voorruit geeft.
Snow zou mijn tweede favoriete kleur zijn, een zeer solide keuze.

#9 ·
Ik denk dat alle kleuren gewoon hernoemde XC40-kleuren zijn. Ze zien er identiek uit. Thunder is Thunder Grey, Magnesium is Glacier Silver, Snow is Crystal White, Moon is Pebble Grey, Midnight is Denim Blue, Void is een van de zwarttinten.
Ik begin me dat te realiseren. Ook nadat ik de Polestar 2 configurator heb gezien, vind ik het raar dat elke kleur behalve Void ons $1.200 gaat kosten.

#13 ·
Net mijn bestelling geplaatst voor een Britse auto in Magnesium... en twijfels! Ik vind de look van Moon mooi, maar het is een gewaagde keuze en kan er geweldig of vreselijk uitzien. Heeft iemand foto's van Moon in natuurlijk licht? Is het zwart ook 'effen' zwart of Metallic? Bedankt mensen!

#24 ·
Net mijn bestelling geplaatst voor een Britse auto in Magnesium... en twijfels! Ik vind de look van Moon mooi, maar het is een gewaagde keuze en kan er geweldig of verschrikkelijk uitzien. Heeft iemand foto's van Moon in natuurlijk licht?
Is het zwart ook 'effen' zwart of Metallic?
Bedankt mensen!
Het is effen zwart.

Ik dacht dat Moon "beige voor oude mannen" zou zijn... maar ik zag gisteren een Volvo die eruitzag alsof het 'Pebble Grey' (Moon) kon zijn, zo ja, het zag er verre van 'beige voor oude mannen' uit en meer als een titanium kleur (zilver met een vleugje lichtbruin) het zag er erg mooi uit!

Ik had een Volvo S80 die "Electric Silver" was en ik denk dat dat hetzelfde is als Magnesium.
De Polestar / Volvo kleuren zijn:

Thunder is Thunder Grey (728)
Magnesium is Glacier Silver (729)
Snow is Crystal White (707)
Moon is Pebble Grey (727)
Midnight is Denim Blue (723)
Void is Black Stone (019)

#18 ·
sinds de aankomst in België zijn er verschillende foto's en video's geweest, maar ik heb Moon nog niet gespot.
Ik dacht vandaag nog dat het Magnesium op mijn C30 in Cosmic White lijkt.
Vergeet niet dat, zelfs als je een foto ziet, het niet hetzelfde is als de auto in het echt. Het wordt vervormd door de camera en het beeldscherm.

Ik had een Volvo S80 die "Electric Silver" was en ik denk dat dat hetzelfde is als Magnesium.