Polestar Forum banner

Ondersteuningsescalatie

310 views 1 reply 2 participants last post by  AlexanderSwe  
#1 ·
Heeft iemand succes gehad, of kan iemand tips delen over hoe je een supportprobleem kunt escaleren? Ik ben bijna 3 weken verder na de overdracht en heb nog steeds geen werkend internet in de auto.

Ik bel nu voor de 10e keer naar het Britse supportnummer en word consequent afgewimpeld - het technische team in Zweden kijkt ernaar / het ligt bij Vodafone..

Dit is de slechtste klantervaring die ik ooit heb gehad en ik weet gewoon niet hoe ik dit probleem opgelost krijg.

#2 ·
Heeft iemand succes gehad, of kan iemand tips delen over hoe je een supportprobleem kunt escaleren? Ik ben bijna 3 weken verder na de overdracht en heb nog steeds geen werkend internet in de auto.

Ik bel nu voor de 10e keer naar het Britse supportnummer en word consequent afgewimpeld - het technische team in Zweden kijkt ernaar / het ligt bij Vodafone..

Dit is de slechtste klantervaring die ik ooit heb gehad en ik weet gewoon niet hoe ik dit probleem ga oplossen.
Persoonlijk ga ik voor problemen rechtstreeks naar het servicecentrum. Dat gaat veel sneller, maar dat is meer voor andere problemen.

Ik had een vergelijkbaar probleem met internet in mijn auto, maar het was niet mogelijk om te escaleren en ze hebben het na 3 weken opgelost. Vervelend ja, maar ik gebruikte ondertussen de hotspot van mijn telefoon. Die keer was het inderdaad een probleem met Vodafone en daarom kon Polestar het niet sneller oplossen.