Hoe bevalt het je nu je het een paar dagen hebt? Ik wacht nog steeds tot de mijne is gerepareerd en afgeleverd, bijna 12 weken na de eerste afleverpoging. Ik overweeg om de bestelling gewoon te annuleren en in plaats daarvan een Macan te bestellen, aangezien de Britse klantenservice echt verschrikkelijk is.
Ik voel echt met je mee
@stuie-t, een heleboel stress die niemand nodig heeft bovenop de dagelijkse sleur.
Wat ik zou willen zeggen is dat het aan de verwachtingen voldoet. Dat is nu subjectief, want ik kom uit een Range Rover Velar uit 2020, dus ik zal het daarmee vergelijken:
Verbazingwekkende wendbaarheid. Richt het in één richting en het zal dat gewicht moeiteloos verplaatsen.
Belachelijk koppel en het heeft de remkracht om bij te blijven
De rit is stijf, zelfs op standaard vergeleken met de 21-inch luchtvering op de Velar
Zitplaatsen zijn ondersteunender en zicht op de zijkanten minder belemmerd door smallere A-stijlen
Achterste zitgedeelte met vlakke vloer is een gamechanger voor mijn gezin
Kofferbak is kleiner maar breder
Minder dan 150 mijl gereden, gemiddeld 3,9 kWh/per mijl. Wat ik behoorlijk vind.
Godzijdank heeft de softwarestabiliteit eindelijk een keerpunt bereikt. Ik kan grotendeels leven met bugs, maar mijn vrouw had geen geduld of bereidheid om dingen te accepteren die worden geadverteerd en dan niet werken!
Segways op wat wordt geadverteerd en niet beschikbaar is. Zoals velen hebben gepost, is het gebrek aan wat als basisfunctie in de premiumsector wordt beschouwd, verbijsterend; geheugenstoelen, ontbrekende spiegelfunctionaliteit en de talloze manieren waarop de auto vergrendelt, ontgrendelt en vervolgens start met een kaart of die stomme braak- of digitale sleutel (die ik niet aan de praat krijg) zijn mijn drie klachten
Over het algemeen gaat het goed en ik wil gewoon dat PS doorgaat met het introduceren van de ontbrekende geadverteerde functies.
Als ik me zorgen maak, is het niet de auto, maar hoeveel ik echt kan vertrouwen op de Britse klantenservice als ik ze nodig heb. Tot nu toe is het antwoord geweest dat ik dat niet kan, dus ik duim dat er hier niets misgaat.