Polestar Forum banner
41 - 46 of 46 Posts
Net gebeld met Volvo Palo Alto en ze zeiden dat ze nog nooit van dit probleem hadden gehoord. Ik vertelde ze 2 manieren om te reproduceren:
1/ Verhoog de koelingsvraag door de ingestelde temperatuur te verlagen
2/ Ga naar een DC-snellader om 10-15 minuten op te laden, trek de stekker eruit en rijd

Ik denk dat ze mijn auto vanavond terug naar huis zullen rijden en hopelijk kunnen ze het reproduceren.

Ook Polestar USA gebeld op 800-806-2504 (druk op 1) en ze zeiden dat ze hier ook nog nooit van hadden gehoord :/
Update hierover... na 4 dagen in de garage zeggen ze dat ze het niet kunnen reproduceren, zelfs niet na dit te hebben gedaan. Ik ben erg verrast, maar ik vroeg hen de auto terug naar mij te sturen, aangezien dit veel langer duurt dan verwacht en ik de auto nodig had (ze gaven geen vervangende auto).

Ik zal de auto over ~2 weken naar de dealer rijden en het persoonlijk reproduceren.

Net gebeld met Volvo Palo Alto en ze zeiden dat ze nog nooit van dit probleem hadden gehoord…
Ook gebeld met Polestar USA op 800-806-2504 (toets 1) en ze zeiden dat ze er ook nog nooit van hadden gehoord :/
Pure bullshit! Dit is een bekend probleem en er is een technisch service bulletin over gebaseerd op wat mijn space me vertelde… en Polestar USA wordt bemand door onwetende telefonisten zonder enige kennis. Alles wat ze zeggen, is waarschijnlijk verkeerd.

Ja. Dat is precies hoe het geluid klinkt voor mijn airconditioning.
Updates van afgelopen vrijdag, toen de ruimte me vertelde dat ik mijn auto moest ophalen bij de dealer (NIEUWE beugel is gemonteerd), maar ze vertelden me dat er nog steeds geluid is! Maar de trilling klinkt als 'hoogfrequent' daalt naar 'laagfrequent' en een vervelend geluid diep in mijn hersenen! En ongeacht het temperatuurniveau, zolang de airconditioning open is, begint de trilling! Ze vertelden me dat de kans om de trilling te herstellen zeer beperkt is, maar iemand heeft het gedaan... Ik ben niet de gelukkige.

Ik hoor het geluid alleen bij lage snelheid of stilstand en als ik de airco uitzet, stopt het geluid onmiddellijk? Dus hoewel ik van de auto geniet, lijkt het geluid voor mij niets met de koeling van de auto te maken te hebben.
Heb je hier ooit een antwoord op gekregen? Mijn auto is al meerdere keren voor hetzelfde probleem geweest en ze lijken het niet op te kunnen lossen.

Updates van afgelopen vrijdag, toen Space me vertelde dat ik mijn auto moest ophalen bij de dealer (NIEUWE beugel is gemonteerd), maar ze vertelden me dat er nog steeds geluid was! Maar de vibratie klinkt als 'hoge frequentie', daalt naar 'lage frequentie' en een irritant geluid diep in mijn hersenen! En ongeacht het temperatuurniveau, zolang de airconditioning open is, begint de vibratie! Ze vertelden me dat de kans om de vibratie te herstellen zeer klein is, maar iemand is erin geslaagd... Ik ben niet de gelukkige.
Hallo uit Guangzhou, deze bug alleen in PS2 2021?

41 - 46 of 46 Posts