Polestar Forum banner
101 - 120 of 434 Posts
Mijn geluid is prominenter dan ik op je video hoorde en ze vertelden me dat het mijne normaal was.
De technicus kon het geluid reproduceren en zeiden dat het veel luider was dan toen ze het met mij hoorden. Het kan heel luid of heel stil zijn, maar ze zeiden dat meer druk het veel luider maakt en dat het niet normaal is. Het was er niet toen ik het vorig jaar kocht. Het is zeker een probleem met Regen, wat Polestar al heeft gezegd. Het is er bij het aanbrengen van de remmen in Regen en verdwijnt bij het loslaten van de rem.

De technicus kon het geluid reproduceren en zeiden dat het veel luider was dan toen ze het met mij hoorden. Het kan erg luid of erg stil zijn, maar ze zeiden dat meer druk het veel luider maakt en dat het niet normaal is. Het was er niet toen ik het vorig jaar kocht. Het is absoluut een probleem met Regen, wat Polestar al heeft gezegd. Het is er bij het aanbrengen van de remmen in Regen en verdwijnt bij het loslaten van de rem.
De mijne was er ook niet toen ik het 2 jaar geleden kocht. Maar dezelfde dealer en serviceafdeling gaven me een compleet ander antwoord.

Ongeveer een week.
De mijne staat er al sinds half november. Ik zou gewoon wachten als ik jou was en kijken wat ze met de mijne doen. Ik houd je op de hoogte. Patrick heeft me al verteld dat ze waarschijnlijk contact zullen opnemen met Polestar als de as het probleem niet oplost.

De mijne staat er al sinds half november. Ik zou gewoon wachten als ik jou was en kijken wat ze met de mijne doen. Ik hou je op de hoogte. Patrick heeft me al verteld dat ze waarschijnlijk contact zullen opnemen met Polestar als de as het probleem niet oplost.
Oh, ik heb het geluid al een paar maanden. Ik heb ze er pas op gewezen toen mijn auto zijn 24-maanden service nodig had. Tenzij mijn auto vastloopt, heb ik een hekel aan het bezoeken van dealers of servicecentra, om welke reden dan ook. Ze veroorzaken vaak meer schade dan ze goed doen.

Oh, ik heb het geluid al een paar maanden. Ik heb ze er pas op gewezen toen mijn auto zijn service van 24 maanden nodig had. Tenzij mijn auto vastloopt, ga ik om geen enkele reden graag naar dealers of servicecentra. Ze veroorzaken vaak meer schade dan ze goed doen.
Net de telefoon met de dealer afgelegd. Het is bevestigd dat de achterste motor het probleem is. Zal verder met hen bespreken wat er moet gebeuren, het heeft geen zin om de motor te vervangen als een nieuwe waarschijnlijk weer opstart. Zal wachten op een reparatie of een terugroepactie, hoogstwaarschijnlijk.

Net de telefoon met de dealer gehad. Het is bevestigd dat de achterste motor het probleem is. Zal verder met hen bespreken wat er moet gebeuren, het heeft geen zin om de motor te vervangen als een nieuwe waarschijnlijk weer opstart. Zal wachten op een reparatie of een terugroepactie, hoogstwaarschijnlijk.
Bedankt. Houd ons op de hoogte.

Net de telefoon afgezet met de dealer. Het is bevestigd dat de achterste motor het probleem is. Zal verder met hen bespreken wat er moet gebeuren, het heeft geen zin om de motor te vervangen als een nieuwe waarschijnlijk weer opstart. Zal wachten op een reparatie of een terugroepactie, hoogstwaarschijnlijk.
Bedankt voor de update. Heeft u documentatie of een referentie die bevestigt dat het de motor is? Ik ben nog steeds in gesprek met de dealer en ze doen nog steeds alsof ik de eerste ben die dit meldt.

Als het de motor is, verwacht ik dat Polestar erg terughoudend zal zijn om het te repareren.

Dank u voor de update. Heeft u documentatie of een referentie die bevestigt dat het de motor is? Ik ben nog steeds in discussie met de dealer en ze doen nog steeds alsof ik de eerste ben die dit meldt.

Als het de motor is, verwacht ik dat Polestar zeer terughoudend zal zijn om het te repareren.
We konden het geluid laten verdwijnen door UpTo Speed ​​te halen, in de neutraalstand te zetten en de remmen te gebruiken. Zodra we teruggingen in de aandrijving en remden, was het geluid weer terug bij normaal gebruik. Dit bevestigt dat het probleem zich voordoet tijdens de regeneratie en dus de motor.

We konden het geluid laten verdwijnen door UpTo speed te zetten, in de neutrale stand te zetten en de remmen te gebruiken. Zodra we weer in de drive-stand gingen en remden, was het geluid terug in de normale werking. Dit bevestigt dat het probleem optreedt tijdens regen-werking en dus de motor.
Bedankt voor de verduidelijking. Dus nog geen diagnose die door Polestar wordt ondersteund?

Ook gaat bij regeneratie het remkoppel door de aandrijfassen, bij gebruik van de mechanische remmen niet. Het zouden dus nog steeds de aandrijfassen kunnen zijn onder 'negatief' koppel.

Heeft iemand niet gemeld dat het geluid verdween na vervanging van de aandrijfassen?

Dank u voor de verduidelijking. Dus nog geen diagnose die door Polestar wordt ondersteund?

Ook gaat bij regeneratie het remkoppel via de aandrijfassen, bij gebruik van de mechanische remmen niet. Het zouden dus nog steeds de aandrijfassen kunnen zijn onder 'negatief' koppel.

Heeft iemand niet gemeld dat het geluid verdwenen was na vervanging van de aandrijfassen?
Ze hebben mijn rechter achterste aandrijfas vervangen, wat voor de meesten de boosdoener leek te zijn, maar het geluid was er nog steeds.

De dealer heeft me zojuist gebeld en zei dat ze de achterste motor onder garantie gaan vervangen. We gaan kijken of dat het probleem oplost.
Ik hoor elke dag het klikgeluid bij het starten. Niet zozeer later op de dag. Ik heb regeneratief remmen aan. Update hier als je daadwerkelijk een vervangende motor of andere service krijgt die het probleem daadwerkelijk oplost.

Ik hoor het klikgeluid elke dag bij het opstarten. Niet zozeer later op de dag. Ik heb regeneratief remmen aan. Gelieve hier een update te plaatsen als u daadwerkelijk een vervangende motor of andere service ontvangt die het probleem daadwerkelijk oplost.
Ik zal je laten weten dat ze zeiden dat de vervangende motor hier ofwel dinsdag of woensdag zou moeten zijn. Ze zeiden dat het een proces van 4 uur zou moeten zijn

Ik zal je laten weten dat ze zeiden dat de vervangende motor hier ofwel dinsdag of woensdag zou moeten zijn. Ze zeiden dat het een proces van 4 uur zou moeten zijn
Houd ons op de hoogte. Als ze motor zeggen, neem ik aan (nooit aannemen) dat ze verwijzen naar de hele motormodule inclusief het differentieel. Ik denk nog steeds dat dit het bekende geluid is van een beschadigde tandwielset. In tegenstelling tot een ICE-auto wordt het differentieel in beide richtingen belast vanwege de regeneratie. De technicus hier wilde de differentieelolie bemonsteren. Ik denk dat dat een goede zet zou zijn.

Houd ons op de hoogte. Als ze motor zeggen, neem ik aan (nooit aannemen) dat ze verwijzen naar de hele motormodule inclusief het differentieel. Ik denk nog steeds dat dit het bekende geluid is van een beschadigde versnellingsbak. In tegenstelling tot een ICE-auto wordt het differentieel in beide richtingen belast vanwege de regeneratie. De technicus hier wilde de differentieelolie bemonsteren. Ik denk dat dat een goed idee zou zijn.
Ik zal de tech zei erad vervanging die de elektronische achteras aandrijving is die de hele motor is.

Zeer geĂŻnteresseerd. Zodra iemand een gedocumenteerde oplossing heeft, zal ik het Marin-team opnieuw benaderen voor een oplossing (heb het een keer geprobeerd en kreeg een "kan niet reproduceren" - ik hoor het geluid bij vrijwel elke rit). Het zou goed zijn om te weten via welke dealers mensen vervanging krijgen, zodat andere technici contact met hen kunnen opnemen voor details indien nodig. Het klinkt alsof Polestar hierover op zijn minst een servicebericht zou uitbrengen.

101 - 120 of 434 Posts